Catwalk med kjoler – dag 12

 

Begynner å bli litt kaldt ute. Men jeg har kjoler av alle slag. Med korte ermer og lange ermer, korte skjørt og lange skjørt.

 

I dag var det 7 grader da jeg gikk på jobb, og da dette bildet ble tatt ikke stort mer. Jeg satset på tights under i dag. Veldig glad for at jeg gjorde det.

 

Reinsdyrkjolen er fra “KO-KO”, og ble IKKE kjøpt til jul, men den passer like bra på jula, som i en fin høstdag. Siden jeg er på dag 12 i kjoleutfordringen, så har jeg bare to kjoler igjen, det må jeg jo klare. 14 dager gikk greit, men nå går jeg løs på noen av kjolene jeg ikke er SÅ glad i. Bra for dem, så fikk DE slippe ut av skapet også en gang i sitt liv 😉

 

 

 

#utfordring # catwalk #kjoler

 

16 kommentarer
    1. Fint for de flotte kjolene dine å få komme ut i tur og orden! 😀 Lurt med tights, ja, både korte og lange. Viktig å holde rumpa varm! 🙂

    2. hehehe ja du har mange kjoler – det er helt sikkert 🙂

      Koko-kjolene kommer jo fra min kommune 🙂 Artig at du har en slik i skapet. Jeg hadde EN koko-kjole som jeg har sendt bort. Er ikke helt min fasong disse kjolene 🙂

      God onsdag til deg!

      klem

      1. Den fasongen er helt meg egentlig. SKjuler det den skal og framhever det den BØR 😀 Men det må være riktig farge og mønster også 🙂 Ha en fin dag du <3 klem <3

    3. Så fin med reinsdyr på og ser litt tykkere ut, så egner seg på høsten. Her har det vært nede i 2,3 grader i natt, – tok inn krukkene ute igår kveld, men det hadde gått bra uansett. Ha en super onsdag! 😀

    4. Snaksy, eller hva det heter 🙂 Pass nå bare på helsa, sprade ute i sommerklær når høsten ligger på sprang bak hver busk………. 😀

    5. liker koko kjolene eg,har en jeg også :=) ja nå er det kjøligere da er dett nok godt med noe under kjolen,husker denne ,synes den er fin og du kler fargen ,blir spennende da å se dei 2 siste,får ikke sett dem før fredag ,skal tilbringe et par dager ilag med minsten i familien lille Kristina så pappaen får jobbet litt li hagen ,han har pappaperm da hi hi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg