Catwalk med kjoler – dag 3

 

Jeg er på vei i fullt firsprang oppover bakkene mot Ekeberg. Litt enkel trening. Motbakke-løp kan det nesten kalles. Men jeg SVIKTER ikke utfordringen. Kjole kan man alltid ha på. Også under “motbakke-løp”. Har jeg sagt jeg skal ha kjole på 14 dager i strekk, så må jeg så klart gjennomføre! 🙂 Null problem forresten.

 

Dagens kjole: Dag 3 er denne:

 

 

Kjøpt i Riga i fjor. På kilo-pris-utsalg. 70 kr for den. Elsker sommerfugler, så den var perfekt til meg.

 

Og under her er de forgående dagene:

 

Dag 2:

 

 

Dag 1:

 

 

#kjole #utfordring #catwalk

9 kommentarer
    1. Fine kjoler på en vakker kvinne. Vi tviholder på sommeren så langt uti august vi kan – enig? Det med dugnad kan vi er i landet. Ha en fin dag.

    2. Enda en nydelig kjole, og så fin med sommerfugler på! 😃 Motbakkeløp hørtes slitsomt ut i denne varmen! Jeg har malt en vegg utvendig idag, og til tross for at jeg ventet til skygge, så var det utrolig varmt! 😰

    3. Fine kjoler alle tre.. Og veldig kledelig med sommerfugler til deg som er ute å “flakser”i dag.. kos deg på tur med trim 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg