Catwalk med kjoler- dag 4

 

 

Jada!! Jeg fortsetter min lille catwalk. Det er dag 4 i kjoleutfordringen. Og jeg satser altså på 10 dager til iført kjole. Dagens lille turkise er kjøpt for 5-6 år siden. MINST! En deilig liten “bomulls-sak”, som har akkurat de rette turkisfargene, og som er perfekt på dager da du nesten svetter vekk. 

I dag perfekt altså.

Den er mønstrete foran, og er ensfarget petroleums-blå bak. 

En perfekt kjole å starte en uke med! En perfekt kjole å starte en mandag med! Yeeeeaah!!!

 

Hele kjoleutfordringen satte jeg i gang for meg selv etter litt inspirasjon fra Nina Sprell Levende, som har kjole hver dag i en uke. Siden jeg elsker kjoler tok jeg like greit 2 uker 🙂 

 

Og her er de 3 tidligere dagene: 

 

Dag 3

 

 

 

Dag 2

 

Dag 1

 

#kjole #utfordring #catwalk

8 kommentarer

Siste innlegg