Catwalk med kjoler- dag 5

 

 

Hei og hopp. Nå er det onsdag snart, dagene raser avgårde. Mye å gjøre på jobb, og ikke stort til energi på kvelden. Men jeg fortsetter min lille kjole-utfordring i alle fall:

Bestemte meg på fredag at jeg skulle bli med på noen som Nina Sprell Levende hadde startet for seg selv. En liten Kjole-utfordring. Gå med kjole hver dag i en uke. Jeg har så mye kjoler, og elsker å bruke dem, så jeg satset på to uker. 14 dager med kjole altså. Det er jo så flotte dager, sola steiker,  så det er skikkelig deilig  ha kjole på hver dag. 

Og hvem vet….kanskje jeg fortjener en ny kjole til og med? Hva tror du? 😀

Dagens kjole ser du over. 

 

 

Og her er de andre kjolene fra tidligere dager. 

 

Dag 4

 

 

 

Dag 3

 

 

 

Dag 2

 

Dag 1

 

#kjole #utfordring #catwalk

5 kommentarer
    1. Vakker kjole. Ikke husker jeg har sett før…Kjøp deg et par kjoler du….Så Hr.Frodith har litt å gjøre med stryking og sånn…For det er han som er sjefen for det mener jeg ha lest 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg