Catwalk med kjoler – dag 6

Ja, da er nok en dag med kjole gjennomført. Jeg har fremdeles en del dager igjen, og det er STOR mulighet for at jeg må kjøpe meg en ny kjole også. Ikke at jeg “trenger” det akkurat, skapet mitt buler liksom av kjoler, MEN jeg burde jo kunne bidra med noen du ikke har sett før. (Enhver unnskyldning for å få shoppet ny kjole, er en GOD unnskyldning… 😀 )

 

Hvis det er noen som lurer på om jeg har brukket begge armene, så har jeg ikke det….Jeg bare slår et slag for hypermobile ledd. Jeg har det, men visste ikke at det kunne se SÅ rart ut. Sjelden jeg står sånn med armene.  Det er IKKE vondt, leddene er bare mobile og går alle veier. Det bare SER litt rart ut. Men det tenkte jeg var greit å vise fram: SÅNN ser jeg også ut innimellom 😉

 

Her er kjoler fra foregående dager siden jeg startet på fredag: 

 

Dag 5

 

 

Dag 4

 

 

 

Dag 3

 

 

 

Dag 2

 

Dag 1

 

#kjole #utfordring #catwalk

18 kommentarer

Siste innlegg