Catwalken

 

Catwalk? Er du morsom liksom? Er det så nøye da? Hvordan vi ser ut?

Neida, det er ikke det! Det er på innsida vi ER, det er ikke til å komme forbi. Det ytre er bare et skall, som du ser sånn i forbifarten, og kan aldri konkurrere med hvem man ER! Hjelper ikke med all verdens løft, operasjoner, farging, napping osv, hvis ikke mennesket er på plass inni der… 

Selvtilliten sitter ikke i øynebrynene eller leppene.
Selvtilliten sitter i magen, hjertet og hodet tror jeg. På innsiden altså.

 

Men jammen meg er det moro med klær likevel. Bare sånn for å fargelegge skallet litt. Og når man er over 50 og er glad i seg selv – også sminke-fri i pyjamas- da er det mest for moro. Og det er VELDIG moro faktisk. Så ja…En catwalk… 

Her er samlingen av de forskjellige Desigual-antrekkene vi tok bilder av forrige lørdag. Samlet. Og som sagt, jeg har enda flere. Men ikke så mange til 😉 Og de er kjøpt gjennom flere år. Startet i 2013 tror jeg.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nå stikker jeg på landet og rydder hus.

Ha en strålende dag <3

 

 

#klær #personlighet #selvtillit #outfit #desigual #catwalk

19 kommentarer
    1. Ojj,, der var dusinet fullt , nesten 🙂 Flotte klær som kler deg 🙂 Og ikke minst at det kler deg å finne på sånne og masse andre sprelske ting 😀

    2. Selv Ellos har et lass med Desigual-klær i nettbutikken, har jeg sett, så det er populært med farger, ja.
      Man blir jo glad av sånt.

    3. Du kler disse kjolene utrolig godt! Kjekt å se en skikkelig catwalk med dem samtidig. Det er på innsiden VI er, men utsiden teller jammen en del også, så det gjelder å føle seg vell! Man trenger ikke å fikse på ting, men klær man liker og føler seg fin i er flott. Du får rydde og kose deg på landet, mye jobb i sånt. Klemmer <3

    4. Jeg har tenkt tanken så mange ganger: Du burde fått betalt fra Deisgual, du er deres fremste modell vil jeg si. Og du kler de klærne så utrolig godt. Jeg vil si at DU er Desigual, klærne er laget for DEG 😀
      Selv kler jeg ikke de klærne så godt. Jeg har prøvd noen, men jeg ser rar ut i dem. Sikkert fordi jeg er kort og litt lubben 🙂
      Denne catwalken var flott. Jeg likte spesielt godt den første kjolen ♥
      Du er nydelig og fargerik. Og vi er vel alle sånn vi damer, at føler vi oss ikke vel utenpå, så sliter vi med å føle oss vel på innsiden også 🙂 Men det er kanskje bare vi selv som er så strenge med oss selv 🙂
      Ha en flott søndag ♥ Klem ♥

      1. Jeg er veldig glad i både den første og egentlig enda mer den andre 😀 Og den turkise. Nå skal de få luftet seg masse alle sammen, pluss noen til. I sommer 😀 klem og fin søndag til deg <3

    5. Kjolene sitter som skutt på bruke vi gutta å si. Urokråka mi har også ei fin samling av samme slag som deg. Synes det er stor stas å se en til bootsbruker. Alltid det jeg da, kjøpt på Biltema og Wurth 😂😂

    6. Mange flotte fargerike kjoler alle sammen. 😀 Du kler dem så bra!
      Og ja, det er innsiden som teller, men jeg merker det har en del å si for hele meg og holdningen min når jeg får stelt og klippet håret, og har på klær som jeg føler meg vel i 😉😁🙂 God søndag! Klem

    7. Ja du har virkelig mange. Og du kler dem veldig godt. Selv om innsiden er det som teller, synes jeg utsiden bør ha litt å si den og. Vi henger jo sammen. Og hvordan du ser ut på utsiden, speiler også innsiden. Fargerike antrekk og rødt hår speiler jo den du er, et kreativt og positivt menneske. Vi behøver ikke ta helt av, og fikse på ting. Men å gjøre det beste ut av det man har mener jeg vi bør 🙂 God søndag og lykke til med rydding 🙂 klemmer<3

      1. Ja jeg liker i alle fall å pynte meg, på min måte 🙂 Føle meg fin på utsida også. Helt klare gjøre det beste ut av det vi har, og jeg blir glad av å pynte meg jeg. Noe jeg har etter mamma 🙂 Fin ryddedag, fant tegningene til mamma 🙂 klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg