Da er vi i gang igjen…

 

Regner med noen har fått med seg at jeg har satt i gang igjen en liten utfordring.
Vi snakker om “catwalk”, en bitteliten fargerik “catwalk”. 

Trykk på linken, og du vil finne ut hva den handler om, “regler”,  OG om du kan tenke deg å være med.  Og det vil du jo så klart 😀

 

Frodiths Fargerike Catwalk

 

Siden det handler om farger, og vi har begynt noen av oss: Dagen i dag var ROSA.

 

 

 

Og her er de som har lagt ut noe foreløpig: (regner med flere etter hvert, da flere har sagt de vil være med 🙂 )
Jeg legger ut lister hver dag, med hvem som har blitt med, så det er lett å finne hverandre. Nye blogger man kanskje ikke kjenner osv

 

Frodith er med (du finner både mitt bidrag og “reglene” i denne linken

Kari Engesvik

Pensjonistgunna

Heidisverden

Polarlykke

 

8 kommentarer
      1. Jeg har ikke lilla heller, men det løser jeg på et vis. Man tar en klut, en duk, en sovepose eller noe (se pensjonistgunna) så er man med 😀 Kan gå i prøverommet på en butikk å prøve litt også 😀 ELLER du er med på bare NOEN dager Randi! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg