Da var det klart igjen!

 

Nå er det duket for feiring igjen!
Vår alles kjære Dedicat har bursdag i dag. Og når en sånn flott kar har bursdag så går det ikke upåaktet hen. 

Dedicat har mange sider vet jeg. Og de sidene jeg kjenner til er bare gode i alle fall. Han er snill, huomristisk, poetisk, gladlynt og sangglad. Han han har en stor familie som han er veldig glad i, og ofte er han og “madammen” ute på ræk, både hit og dit, og koser seg. 

Dedicat eller Jan som han heter, skriver dikt, vare og såre i tillegg til humoristiske og gale.  Han er varm og lun på ene siden av skalaen, en godlynt en. Men jeg tror jammen han kan “rive løs” litt norlenning innimellom også, om han må. Men stort sett virker han å være en mann som trives med å glede andre og gi litt av seg selv til omgivelsene.  

 

 

Jeg har vært så heldig å møtt Dedicat. På bloggtreffet vårt i sommer. Og han var akkurat som på bloggen sin. Lett å prate med. Og jeg mener selv jeg MÅ ha møtt han i et tidligere liv …he-he. For SÅ kjent virket han. 

Han stilte opp og spiste middag med en kaklende hønseflokk 😀 Men han så ut til å takle rollen som eneste hane i flokken helt flott

 

 

Kjære Dedicat

Så var det dagen din igjen! Gratulerer masse med dagen!
Håper du og madammen skal gjøre noe koselig.
Det var flott å møtes i sommer. Håper vi treffes igjen.  
Håpe også at du aldri slutter å blogge, selv om det butter litt akkurat nå etter “flyttinga”.
Vi klarer dette også vet du! 

Så er det klart for ballonger og kake!

 

Ha en strålende dag du 🙂 

 

Bursdagsklemmer fra Frodithen 🙂 

 

#bursdag #gratulasjoner

26 kommentarer

Siste innlegg