Dagen har vært perfekt! For meg!

 

Kunne ikke hatt en bedre siste feriedag. 
Sov lenge.
Tok trikken til “toppen” av sentrum med Karidansen. Derfra gikk vi til andre enden av byen. 9 km sånn omtrent.

Sola skinte, fuglene sang, snøen smeltet, og jentene (det er Kari og meg) danset nedover gatene med smil om munnen. 
Fant et nytt passende sted for en photo-shoot. 

 

 

Et av byens mest trafikkerte områder. 
De ser noen lange bein, oppe på en avsats, under en bru, langs Akerselva. Rister sikkert litt på hodet først… og tenker: “Heh! Disse influenserne…”Og så rister de sikkert litt EKSTRA MYE på hodet når de får øye på at DENNE “influenseren” er 50+…..

 

 

Men jeg bryr meg ikke! 🙂 
Koser meg. Skravler med Kari. Ler og nyter livet. Som JEG liker det. 
Noen smiler…ikke AV meg, men til meg, i det de rusler forbi 🙂 

 

 

I enden av den lange turen, venter enda en liten photo-shoot, og indisk mat på Jaipur. 
Jeg fikk restaurant-besøk av Karidansen til jul, og “tok ut” gaven i dag 🙂 SÅÅÅÅ koselig!!!

 

 

 

 

Livet akkurat nå er ganske så bra 🙂

 

14 kommentarer

Siste innlegg