Dagenes lille energi-boost!

 

Ikke noe dårlig energi-boost dette. En time  sola med Anna -Lena 🙂 
Godt å koble helt av, sitte i solen, drikke smoothe, skravle, høre om livet utenfor MIN boble.

 

Har hatt et par hodepine-frie dager. Da kaster jeg meg over jobboppgavene med dødsforakt. Jobber fletta av meg for å prøve å få litt oversikt i denne verdenen som er litt kaotisk for tiden. Jeg FÅR oversikt, men det koster litt kan jeg love. Så etter 2 sånne dager våkner jeg igjen med hodepine. 

I dag hadde jeg “gulrot” til lunsj. Så selv med hodepine visste jeg det ville bli bra: møte Anna-Lena og koble HELT av en times tid. 

Sola skinner hver dag, og verden føles NESTEN som før når man ligger sånn i parken og skravler…

 

 

Har du hatt en bra dag?

 

 

#vennskap #park #pause

8 kommentarer
    1. Dagen har vært bra den. I morgen er det fredag og det er greit nok. Sikker på at dere hadde en fin stund i parken og mye skravling. Ha en fin kveld.

    2. Ser koselig ut med venninneprat på rødrutet piknik-teppe i parken! 😉

      Min dag har også vært fin, selv om jeg ikke har vært utenfor huset. 🙂

    3. Ja du verden.. Jeg er ikke det miste misunnelig, verken på jobben og utfordringene der, eller parken og et forlokkende glimt av sommer og herlighet. 😀 ,,, ikke mye i alle fall……..

      1. Ha-ha, jeg tipper du er kjempemisunnelig jeg 🙂 I alle fall på parken og herlighetene 😀 Deilig i sola. Kommer en liten utfordring etterpå Jan, jeg regner med er noe for deg 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg