Dagens antrekk er en nyttig og praktisk kombo av trening og fritid.
Jeg skal på en liten trimtur med søsters, etter jeg har vært hos frisøren. Så altså tights. Solen skinner og bra er det, men en liten time eller to skyer det kanskje over og regner litt. Da tar JEG over med solen. Gul tunika. I tillegg skal vi kanskje innom et galleri, og da vil jeg ikke se ut som jeg kommer rett fra treningsstudio 😀
Gul tunika: Kjøpt på bruktbutikk for 3-4 år siden. Merke Odd Molly. Deilig myk frotte 🙂
Brun tights: Kjøpt på H&M 300 kr
Ha en fin lørdag så lenge! Snakkes! 🙂
6 kommentarer


Kule fargerike Frodith! 💛
Håper du har hatt ei knallhelg så langt/ kort!
Takk for det 🙂 Jepp, har hatt. Har vært på Street art Galleri 🙂 Håper du også har hatt det 🙂
Så fin en lørdag det høres ut som, både trening og møte søster si. Du tar over for sola du, om det blir regn, vettu. Riktig fin lørdag <3
håper du har hatt en fin lørdag også 🙂
Flott dame klar for dagen
Takk 🙂 Ja, det ble en fin lørdag, selv om det nesten snødde 😀