Dagens antrekk

 

 

Dagens antrekk er en nyttig og praktisk kombo av trening og fritid.
Jeg skal på en liten trimtur med søsters, etter jeg har vært hos frisøren. Så altså tights. Solen skinner og bra er det, men en liten time eller to skyer det kanskje over og regner litt. Da tar JEG over med solen. Gul tunika.  I tillegg skal vi kanskje innom et galleri, og da vil jeg ikke se ut som jeg kommer rett fra treningsstudio 😀

Gul tunika: Kjøpt på bruktbutikk for 3-4 år siden. Merke Odd Molly. Deilig myk frotte 🙂
Brun tights: Kjøpt på H&M 300 kr

 

Ha en fin lørdag så lenge! Snakkes! 🙂

6 kommentarer

    1. Så fin en lørdag det høres ut som, både trening og møte søster si. Du tar over for sola du, om det blir regn, vettu. Riktig fin lørdag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg