Dagens antrekk

 

Eller det er egentlig “bittelittegrann” jug rett og slett.
Jeg dro jo avgårde i løpetights og tur-ull jeg… Men har man mulighet for noen fine antrekksbilder oppi skogen der, så lar vi jo ikke den sjansen gå fra oss. Og siden jeg hadde bursdag i dag, skulle jeg jo være LITT fin også..på bildene i det minste.

Sommerkjoler er lette å bære, og LITT skal man jo bære med seg i den tur-sekken også, skal man ikke?

Så maten kjøpte vi der oppe, men antrekket var “medbrakt”…

Så altså: Antrekk – 50+  (kremt…53.. 😀 )

 

 

Tights kjøpt i Tønsberg i fjor (husker ikke butikknavnet)

Sommerfuglkjolen er fra Wish- 40 kr tror jeg (fin å se på- litt dusjforheng-aktig stoff…)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#antrekk #klær #outfit #kjole 

10 kommentarer
    1. Sommerfugler er jo helt deg da, så den kledde du! Jeg har hatt det så travelt i det siste, så lite kommentarer fra meg hos dere jeg vanligvis er innom. Håper det bedrer seg til uka.💕

    2. Gratulerer så mye med dagen kjære Frodith! Hurra for deg! Fint «dusjforheng» forresten 🙂

      Hilsen Ravn73 som nå bare er RAVN, degradert til miniblogg 🙁

      1. Takk 🙂 Ja, det med blogg.no. VI ble flyttet over, vi som blogget mye og som hadde litt sidevisninger tydeligvis. Og andre måtte søke om overføring. I april var det brått over om man ikke hadde gjort noe. Skal inn å sjekke hos deg, men får ikke kommentert vet jeg..

        1. Velkommen innom! 🙂 Håper det blir mulighet for å kommentere etterhvert, miniblogg fungerer ganske dårlig nå dessverre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg