Dagens antrekk..

 

Ikke så mye annet å melde… Enn at det var gårsdagens antrekk også.. Skikkelig “skitt-gris” med andre ord…? Eller er det sånn at man KAN gå med samme antrekk to dager på rad, uten å nødvendigvis være en skitt-gris? I min verden er det det. Jeg vasker meg jevnlig, dusjer og rekker ikke å bli SÅ skitten at klærne skulle være gjørmebelagt etter en dag. Det lukter godt av meg, og det lukter menneske (Da mener jeg IKKE svette, men menneske!  😀 )

 

 

 

 

Hvite bein står godt til hvit bluse….

 

 

 

Blusen i er kjøpt på Vila, ganske så billig.
Buksa kjøpte jeg i fjor på Vero Moda, ikke så verst billig den heller.

15 kommentarer
    1. Flott antrekk! og ja..selvfølgelig kan man bruke det samme….kommer litt an på hva man har gjort…jeg kan sjeldent bruke samme antrekk..for svetter så mye….Men bukser blir ofte bare luftet, og brukt igjen…

    2. Det er neppe særlig miljøvennlig å vaske tøy altfor ofte, så bruk klær så lenge du kan. Vel, holder truser utenfor…😎
      At jeg må skifte det meste etter en lengre økt i hagen, er en annen sak..svetter som en gris. Da er det ny dusj og rent tøy, takk.

      1. Ikke sant, truser er noe annet 😀 Men ellers. Jeg er vokst opp i en tid der vi badet en gang i uka, og ellers besto det mest i vasking. Vi fløy rundt med klærne dag etter dag, selv om mamma var hjemme og vasket. Nå har jeg inntrykk av at folk dusjer flere ganger om dagen, og helst må skifte antrekk flere ganger om dagen også… Hm..

    3. Du er jo ikke akkurat 4 år gammel, så jeg synes nok godt du kan bruke det samme tøyet flere dager på rad ♥
      Ikke har du en jobb eller aktiviteter som gjør klærne dine skitne så fort heller. Og så sparer vi jo miljøet, klærne og huden også ved å ikke vaske alt for ofte 🙂 Så det der er helt innafor. Fin er du også. Vakkert antrekk. Og den hvite huden må du være stolt av, sånn er min også, vi er jo født sånn 😀
      Klem ♥

      1. Ja, jeg synes jo det. Men har litt inntrykk av at det er dusjing flere ganger om dagen, og kles -skift HVERTFALL hver dag som gjelder blant de som vokser opp nå .. Men det er sikkert litt varierende der også 🙂 Ja, født sånn 😀 hvit og fin 🙂 KLem

    4. Det er helt innafor å gå med samme antrekk to dager på rad! Jeg gjør det selv innimellom. Så lenge klærne ikke lukter vondt eller er skitne synes jeg det går helt fint. Antrekket var nydelig forresten, noe jeg gjerne kunne ha gått i selv!

      1. Ja, jeg synes det er lukt og utseende som bør telle, og ikke om det kommer rett ut av vaskemaskinen hver gang 😀 Tusen takk, likte den blusen godt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg