Dagens kaffeslabberas – kom inn og sludre litt!

 

 

Hei-hei! Velkommen inn i Cafè “Det Glade Hjørnet”. Her sitter vi og henger igjen som du ser. Og jammen er det koselig. 

Jeg er glad jeg åpnet denne digitale cafèen. Den er godt besøkt og det er riktig så koselig med alle de besøkende. Jeg har flyttet kaken bort på bordet der, det er bare å forsyne seg. Jeg har trengt bordet MITT til andre ting i dag. Hjemmekontor og greier. 

I morgen vurderer jeg å bake napoleonskake til dere, så det er bare å komme innom 😉

Så hva har vært av den gode arten i dag da? Egentlig en hel del spør du meg. Og det er jo derfor vi har denne cafèen som du vet, for å fortelle hverandre om de hyggelige tingene. Sette fokus på det som er bra. 

 

I dag har dette vært av høydepunktene mine: 

 

-Jeg har faktisk fått gjort en del i hjemmekontoret. Uvant, men fornøyd med egen innsats. 

-Det har vært sol, og jeg har gått en bitteliten tur 

 

 

 

-Jeg har spist is.

-Jeg har en veldig morsom kjæreste Hr Frodith, så livet i boblen er slett ikke kjedelig <3

 

 

 

-Jeg har fått farget håret, ENDELIG, og føler meg ganske fresh og fin.

 

 

Og hvilke hyggelige ting vil du fortelle meg om i dag?

 

Slå deg ned, ta et stort stykke kake, og sludre i vei  🙂 

 

 

 

#cafe #livet #bobletilværelsen #jobb

 

10 kommentarer
    1. Så deilig med sol! Jeg klarte ikke holde meg våken til du åpnet i går, så stikker innom på morgenkvisten jeg 🙂 Du er vel i full gang med butterdeigen til napoleonskakene til i kveld du 😀 I går var det endelig helg og fri for meg. Helt kaos på jobb for tiden, med pasienter som må spise i to omganger, så de kan sitte med 1 meters mellomrom. Så da var det godt å bli ferdig og gå opp til min mor og ta et glass fredagsvin. Og jammen tok jeg meg ikke et når jeg kom hjem og. Mye glede i et glass vin, dessuten får jeg jo “spritet” innsiden av kroppen litt og, antagelig snart påbudt 🙂 Fin på håret var du. God lørdag. klem

      1. Nå kommer jeg til å ha døgnåpent 😀 Bare kommer inn med noen nye samtaleemner på kveldstid. Skjønner det blir kaos for dere, med sånne regler. Mye styr, men viktig. Vi skulle ha rørlegger hit i dag, befaring i alle leiligheter for utskiftninger. Jeg sa han ikke kunne komme. Litt idiotisk tidspunkt å begynne med sånt. Jeg skal ut en tur i dag, gå tur med Kari. Med god avstand. Vi er enige. Møtes ute best, og spise matpakke i parken, og prate 🙂 Skal ta noe bilder til nye utfordringen min 🙂 Etterpå må jeg bake så klart 😀 Ha en fin dag!<3 Klemmer <3

    2. Du var veldig fin på håret! Etter 4 netters jobb tar jeg meg en frinatt før neste tre vakter så det er jeg glad for nå…og jeg er takknemlig for at uansett har jeg ikke evnen» til å kjede meg. Stikker sikkert innom i morgen siden du ymtet frempå om napoleonskake😋

      1. Koselige ting det da 🙂 I dag er det sol igjen, det er SÅÅÅ deilig. Og nå har jeg ny fargeutfordring på gang, så nå blir det litt moro framover 🙂

    3. Hva har man gjort? Ikke en skitt, nesten. Men har meldt meg inn i en frivillig gruppe for å bidra der det trengs i bygda i disse tider. 😊

      1. Så utrolig bra Jan, du er jammen flink <3 Skulle gjort sånn alle sammen 🙂 Eller…det er vel ikke SÅ lurt, noen må jo holde seg hjemme også 😀

    4. dagen din høres god ut ja,og hva er vel bedre enn en morsom kjæreste :=) vi fikk skikkelig vinter i dag og jeg gikk en tur nesten 2.5 time gikk jeg i skog og utmark,bare å greie det er en glede ,vel må jeg sitte når jeg kommer hjem igjen,men pytt har jo masse kos å strikke på,har begynt på en ny grønn og fin vårkofte

      1. Tur er viktig, det blir det her også. Treffe Kari i friluft. Vi gjør det sånn nå litt framover 😀 Holde avstand men prate litt. Viktig for det mentale. Og strikking er kjempekoselig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg