Har luftet snuten og potene godt og vel. Truffet Anna-Lena og barnebarnet hennes. Ruslet en tur. Vært på Cultivate og spist kanelbolle.
Blir ikke de helt store krumspringene denne helgen verken på eller utenfor bloggen. Jeg har sti på BEGGE øynene, så ser rimelig dårlig for tida… sånne skjerm-greier i alle fall.
Så her blir det bare korte besøk og noen små oppdateringer.
Har du hatt sti på øyet/øynene før?
11 kommentarer






Masse god stibedring!
Jeg ble brått litt usikker på om jeg har hatt sti på øynene selv nå. Men basert på det du forklarer i innlegget ditt, så tror jeg ikke jeg har vært bort i det selv.. Enda. 😅
Håper det går over om ikke veldig lenge! 💜
Det er nesten som å ha en kvise på innsiden av øyelokket. Skikkelig vondt. Og jeg har holdt på med dette, byttet øye, siden juli tror jeg 😛 Håper du slipper 😀 Den ene ser ut til å ha gitt seg i forsøket 😀
Fin tur dere var på, – godt å komme seg ut selv om det har blitt kjøligere 😊 Jeg har hatt sti på øyet, og det i forbindelse med forkjølelse e.l. Må ha på vann for å få åpnet de – ikke noe o.k 😟 Ønsker deg god bedring! 🥰
Her holder det ikke med vann. Har saltvann, kunstig øyeveske, varme kluter og massasje. Og egne servietter for å tørke vekk gørr. Jeg er blitt god på dette nå 😀
Godt med en tur ut🥰🥰 sti på øyet har jeg kanskje hatt bare en gang…. skikkelig ekkelt! 😭 klem 😘
Ekkelt og vondt. Jeg holder liksom på med dette hele tiden nå 🙁 Grrrr!!!
Fine bilder! Å, kjedelig med sti på begge øynene, vet alt om det og det er plagsomt. Da er det ikke godt å se på skjerm nei. God bedring! <3
Ja, skikkelig plagsomt. Og nå kommer den ene etter den andre. Vil ha en slutt på dette! 😛
Det skjønner jeg godt. Har slitt lenge igjen med øyelokkbetennelse, og nå er jeg lei. Får jo aldri sminka meg så jeg ser våken ut 😉
Nei, ikke sant! Jeg har begynt å venne meg til et utseende uten sminke nå faktisk. Har gått måneder uten sminke… Hadde så vidt begynt litt igjen nå… Men så var det pån igjen.. Man blir liksom lei at man skal ha så mye “tullete” problemer…
Ja, det er veldig slitsomt når det er noe med øynene. Da blir en oppmerksom på hvor godt det er når alt fungerer og er som det skal <3