Dagens…

Ser noen pleier å legge ut dagens liste med forskjellige saker. Tenkte det passet fint i dag. Dagene er jo ganske like innimellom. Men jammen skiller de seg litt også. Gjelder å huske på hva, selv om ikke det er SÅ viktige saker liksom.

Så her er:

 

Dagens frokost

 

Et rundstykke med  leverpostei og en banan. Ikke så mye å bli fet av…men det er akkurat det jeg prøver å unngå, så det er greit 😀

 

Dagens antrekk

 

Bare sånn for å bevise at jeg KAN gå med bukser også, og at jeg HAR dongeribukser. Så klart litt glad i at de har noen broderier og sånt.

Bukse: Fra Desigual. Kjøpt for sikkert 3 år siden. Ikke SÅ mye brukt. Litt korte i beina, men det er jo moderne nå, så da er det bare å kjøpe på og late som jeg er moderne 😉

Bluse: Tror den er fra Vila eller Cream eller noe. Kjøpt på Outlet i sommer.

 

Dagens humør

Våknet med “skallebanken fra helvete”, men har til tross for ganske vondt hele dagen vært i godt humør.

 

Dagens “på jobb”

Dagen har vært spekket med møter. Det ene overtok for det andre. Egentlig ganske greit fordi jeg er i den formen jeg er om dagen. I morgen er det hjemmekontor, og det blir ganske greit.

 

Dagens middag

Bali-gryte. Ferdigrett så klart. Slenge inn i ovnen, mens jeg sitter med beina høyt og blogger. Foccacia-brød til gryta. Ikke jeg som har bakt det heller må jeg innrømme. Men godt var det likevel.

 

Dagens snop

Verdens garantert beste is 😀

 

 

Dagens positive corona-nyhet

Flertallet av passasjerene på t-bane og trikk går nå MED munnbind. I alle fall når JEG reiser. Ungdommene er de som virkelig har gått inn for sakene siste uken 🙂

 

Dagens digitale klem

Sendes til alle som fortjener det. Og det gjør vel egentlig alle? Tror du ikke? 🙂

 

#dagens

6 kommentarer
    1. God idé. Ikke sikkert man husker hvordan en vanlig dag idag er etter noen år.
      Så kan man mimre og titte på gamle blogginnlegg.

    2. Man må gjøre dagen minneverdig. Du kler olabukse i hippiestil, så det kan du fint bruke når det ikke er kjoledag!😊Min dag startet med skikkelig mageknip som varte i flere timer. Heldigvis er det såpass sjelden at jeg har det, at da ble dagen litt “minneverdig” på grunn av det😯

    3. au au ,en digital goklem og håper skallebanken har gitt seg.Ja nå begynner vist munnbind å bli et vanlig syn i byene ser eg og godt er det.Lettvindte middager er gode dei også,ble det her også i dag ferdigstekte kyllinglår og pomfritt stekt i ovnen ved siden av :=) annet hadde jeg ikke tid til :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg