Danse i vinteren

Kan vel ikke akkurat si at jeg har “danset vinteren inn”, som er det jeg har brukt å gjøre tidligere. 
For vinteren har jo startet for LENGE siden…
MEN…jeg kan ikke si jeg hadde så stor grunn til å danse tidligere i vinter.. Egentlig er det vel kanskje da man BURDE gjøre det…når man minst føler trang til det. For man blir ganske flirete av å snurre sånn rundt og rundt, kiler fælt i magen og man får litt energi.

 

Hva gjør man ikke for å få noen fine dansebilder?
Koster ikke så mye å ta med seg en kjole i sekken. Skiftingen til kjole i noen små minusgrader krever LITT mer 🙂 Av med boblebukse og dunjakke, PÅ med kjole.. For det blir jo litt mer schvung over dansebilder med kjole på, gjør det ikke? 

 

 

 

 

 

 

 

Årets vinterdans er herved gjennomført!

 

 

Har du danset vinterdansen i dag??
Jeg utfordret jo noen tidligere i dag 😉

 

 

 

 

 

#dans

19 kommentarer

Siste innlegg