Dårlig med six-pack og biceps her!

 

Du vil kanskje nekte? Du vil kanskje si at alle HAR biceps, bare at de er mer eller mindre utviklet hos folk?
Vel…hos meg tror jeg faktisk de har forsvunnet, om de noen gang har vært der. Musklene er BORTE rett og slett!! Og six-packen har nå i alle fall ALDRI vært der.

 

Hvorfor disse betraktningene akkurat NÅ, en onsdags morgen?

 

Ford jeg på 3 dagen nå sliter med en kropp som føles som 90 år gammel. Jeg er lemster og støl “all over”. Til og med i FØTTENE kjennes det ut som jeg er støl, etter helgens husvask. Klarer knapt å kle på meg…

 

 

Går det an liksom!!? God jeg har en jobb hvor jeg for det meste skal sitte ved tastaturet i dag, og ikke har jobb som tømmerhugger eller noe sånt…. Mulig det blir LITT lite prating med de som trenger tegnspråk i dag…med disse armene…  Tulla!! Det skal jeg nok få til 😉

 

Men altså, nå MÅ jeg begynne å trene. Og kjøpe meg noen biceps eller noe, fra noen andre… For når du ikke klarer knekke rutene i sjokoladen lenger, DA er det seriøst blitt et problem med disse manglende musklene!

 

 

13 kommentarer
    1. Høres ut som det er på tide med litt trening.
      Men sjokoladebiter kan spises uten å knekke dem.
      Bare et tips.

    2. Hihi, sjokoladeplater kan virkelig være harde å knekke de altså, biseps eller ei.
      Sixpack har jeg nå aldri hatt, men masse spreke muskler derimot var det en gang da jeg drev med svømming og trente et par dager i uken. Hvor de har blitt av nå, vet jeg ikke 🤔

    3. Du er jammen flink du søs og den som sier at vasking ikke er trim tar styggelig feil. Har merket det jeg også. Ps: knekk opp en haug med sjokolade før neste vasking så har du den klar hahaha God klæm og fin dag til deg søs og god bedring <3

    4. Unnskyld at jeg ler. Klarer ikke knekke sjokoladen en gang???? Kjenner meg igjen etter min storskuring siden jul. Jeg klagde over at til og med neglene var støle. Men det går over vennen. Trene litt må vi vel gjøre av og til, om ikke annet enn å gå ut! Klemsiklem:)

    5. Nå smilte jeg godt, godt det er januarsalg, kanskje biceps er på salg om dagen. Hehe, tenker nok de er der en plass på deg ❤💪

      Elsker tegningene dine, de er unike og meget imponerende 😆

    6. Og fagfolka sier at riktig motivasjon for trening er suksessfaktor – sjokoladeruteknekking skulle være bænkers😉😂Lykke til!

      1. Hihi, – kongekommentar 🙂 Jeg også likte den, at musklene ikke engang var sterke nok til å knekke sjokolade. Og jeg er helt enig med deg, – DET er motivasjon det… 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg