De hersens trusene!!

Jeg har de siste årene fått et SNABLA problem når jeg skal ut å kjøpe truser…blant annet…

For jeg lurer på om det har blitt sånn at når man er jente eller dame, så MÅ man like string-truser? Er det faktisk noe som er påbudt å gå med når du har rundet 14 liksom, og er hunkjønn? Det er nemlig sånn at ikke ser jeg slik ut lenger…

 

 

 Og når rumpa ikke lenger er  som de   brasilianske sambadansernes;  kanonkule-formede, (enten pga implantat eller av naturlig årsaker…), meeeen…har begynt å sagge ØRLITE granne mer….ja da er det slett ikke like moro ELLER pent med den streken i rumpa mer…. Den holder jo INGENTING på plass…

 

 

.

 

…men jeg ser da ikke HELT sånn ut ennå heller da… Og har ikke NOE lyst til å måtte begynne med TANTE-truser som et alternativ til stringtrusa liksom… Sånne som skal klemme inn helt fra nede ved knærne, skyve det som henger og bulker seg, helt opp mot brystet….for å ende opp oppe  i bh-en.  Det er liksom ikke HELT tida for det ennå heller!

 

Så hvor i helsike skal man oppdrive noe ganske normalt undertøy? Jeg har nå hvert fall raidet butikkene i månedsvis, årevis nærmest… Oppover og nedover radene… Og det eneste de tilbyr er den streken i rumpa. Eller KANSKJE en litt sånn slaskete bokser-variant. Som ikke er stort bedre akkurat … Og ønsker man noe som er LITT mer HOLD i…..så får man altså den Tante-trusa…. 

 

Mulig løsningen er implantat altså ;-D

 

(En liten reprise på et tema som kanskje er problematisk for NOEN flere enn meg 😉 )

10 kommentarer
    1. Finnes alternativer på kjøpesenterbutikkene. Men det er jammen mye av de stringtrusene. Jeg liker de ikke. Man får jo gnagsår et visst sted, av å gå en lang tur med sånne!!!!!

    2. Hihi, nysgjerrige truser er jeg også ferdig med! Har funnet noen fargerike og gode hipstere fra Calvin Klein som er veldig gode 🙂

    3. Med en bakdel som er bred som en låvedør, er ikke stringtrusa noe jeg går for. Da ender jeg opp med at rumpeballene klapper takten når jeg går, og det er ikke bra… Jeg har funnet noen som passe meg godt hos Kappahl, som er i trepakk, til en ganske grei pris 😉

    4. Jeg har funnet en type bomullstruser på Bonprix. Det er 150 kr for fem stykker, altså bare 30,- pr truse. De er mjuke og behagelige, akkurat passe høye , og holder godt i vask. Før jeg fant disse, gjorde jeg en del bomkjøp. Sprettrompe får jeg jo ikke i dem, da, men det er jo GRENSER for hva man får for 30 kr. 😂

    5. Hahaha….. omtrent sånn, ja….! Jeg har finni noen helt ok på både Cubus og HM – bomull – midi – heeeelt ok for rompa mi vaffal! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg