De NYE influenserne

De NYE??
Du synes kanskje vi er GAMLE? Eller i alle fall gamle av alder? He-he… Vel, det har i alle fall vært mye snakk om bloggere her på plattformen i det siste. Og det skjønner jeg godt. For FOR noen fine folk altså!! De NYE influencerne, ja OSS ja, vi har masse å komme med 🙂 

 

Jeg har møtt maaange bloggere, eller influencere om du vil. Først har jeg møtt dem på bloggen, gjerne over lenger tid, funnet tonen og utviklet vennskap med. I mange tilfeller har det derfor blitt sånn at man vil jo gjerne møte disse folkene på utsiden også, der ute “In Real Life”. 

 

Noen har jeg møtt flere ganger, og ser på som venner. Tenk at disse menneskene skulle vise seg å bli så viktige i mitt liv. Det hadde jeg jammen ikke ant da jeg startet bloggen. 

 

Her er NOEN av de jeg har møtt. Før har du kanskje bare sett tegninger av dem? Noen er på min alder og noen er LITT yngre 😀 Men det som har vært helt LIKT, uansett alder er at det er BARE hyggelige folk 🙂 

 

Første jeg møtte var Lady August Og vi ble bare søstre med en gang, så der var det full klaff. Har truffet hverandre siden 2013, og møtt hverandre massevis av ganger. Fineste adoptivsøstra <3

 

frodith – I dag er jeg skikkelig glad!

Så traff jeg Minmatgaleverden,  BFF-en i Bergen, som den gang var på blogg.no også. Vi har besøkt hverandre mye. Siden hun bor i Bergen, så har altså JEG fartet dit, og hun hit. I tillegg til at vi har vært på TUR sammen 🙂 

 

 

Siden ” ballet det bare på seg”, og jeg traff både den ene og den andre. Har holdt på i flere år med blogg, og influencere i “min verden” elsker å treffe hverandre! 

 

frodith – En dag som forsvant..

Jeg og Annebe har også truffet hverandre mange ganger. Alltid kjempekoselig!! Vi kommer garantert til å treffes flere ganger <3 

 

 

Mettejosteinsdatter har jeg også truffet flere ganger. Både sommer, jul og påske-tider 🙂 Herlig jente <3

 

 

 

Utifriluft har jeg truffet flere ganger. Også en gang med datteren hennes. I Stavern. Når jeg var på ferie der med søsters. Margrethe er superkos, og det var datteren også. Hun var forresten også “bloggvenn” en liten periode da HUN blogget, for lenge siden.

 

frodith – Blogg-treff i helga

 

Solliv og Utifriluft på ene bloggtreffet vårt. Ja for Solliv har jeg også truffet. Også henne har jeg truffet flere ganger. Siste gang gikk vi på hverandre på Galleri F 15 i Moss. Solliv er herlig!! <3

 

 

 

Som du ser her har jeg også truffet Dedicat og Evaswindow. Dedicat bare en gang, men han har gitt stort inntrykk uansett. Det bloggtreffet han IKKE fikk vært med på, var han likevel til stede, ved å kjøpt blomster til oss, som sto klare på restauranten vi skulle på 😀 Snakk om koselig mann!!

 

Evaswindow har jeg også truffet et par ganger. Lun, varm og koselig jente <3 

frodith – Side 61

Natheless har jeg også møtt. Nummer 3 på bildet her 🙂  En fargerik og kunstnerisk blogg. Og en fargerik dame, som ER kunst. Hun er for meg en kunstner i SJELEN hun. Hun får de mest kreative ideer som finnes, og lager de fantastiske ting enten det er av snø, gress, kongler eller hva ENN hun finner ute i naturen, eller inne i matskuffene eller på loftet. Helt unik 🙂 

 

Så har vi vakre Tattavkvinnene. Sara, som jeg møtte da jeg var i Bergen en tur. Hun er den yngste av influencerne jeg har møtt. Men har faktisk vært bloggvenn med meg siden hun var 21 år, nå er hun 27. VI har alltid hatt god kontakt. OG det var supert å møte henne 🙂 Like vakker inni som utapå!

 

Og jeg har truffet Elevele en gang. En fantastisk artig jente, med masse herlige dyr.  Og hun er vel bare bittelitt eldre enn Sara tror jeg 😀 

 

Fruensvilje er den siste jeg har møtt. I sommer. Vi har snakket ofte om at vi måtte få møtt hverandre. Men lange avstander. Men i sommer da jeg var på Fagernes med søsters, sto hun plutselig der på campingen. Og hadde VENTET på meg 😀 Herlig møte! Connie er flott og fin å prate med 🙂  Et herlig møte <3

 

Så har jeg Karidansen da, som jeg NESTEN har glemt begynte som bloggvenn. Fordi hun er jo blitt en av de næreste vennene mine de siste årene. Jeg kommer bare på at vi ble kjent på blogg når hun glemmer seg og kaller meg Frodith 😀 Morsom jente det er lett å bli glad i <3

 

Ja, det var NOEN av de influencerne jeg har møtt, he-he… Så du skjønner kanskje at de NYE influencerne, de som det NÅ er flest av på blogg.no  alle fall, DET er fine folk altså 🙂 

Har du møtt noen bloggere?

#bloggvenner

28 kommentarer
    1. Jeg har ikke møtt noen av dere personlig enda, det ble ikke sånn en gang det var planlagt. Nesten alle du har nevnt her følger jeg bloggene til, og jeg savnet dere så innmari mye da jeg byttet plattform at jeg måtte bare komme tilbake igjen. En stor gjeng med flotte influensere alle sammen 🥰

      1. Veldig bra du kom tilbake 🙂 Det er litt rot innimellom på blogg.no, men det er det jo på andre også. SÅ vi får tåle det, så vi får fulgt hverandre litt lettere 🙂

    2. Så koselig innlegg, og bilder! 🙂

      Du har virkelig fått møtt mange bloggvenner. Jeg har fått møtt noen jeg også, og det er veldig koselig å bli kjent også utenom bloggen. Føler jeg kjenner nesten alle disse du nevner her. 🙂

        1. Ja, og det er mye koseligere. Koselig folk på andre plattformen også, men selve plattformen likte jeg ikke så godt. Spesielt at en ikke får svar fra support. Det får jeg her 😉 Og fra dere 🙂

    3. Helt klart de nye influenserne! 😀 Jeg har vært innom bloggen til mange av de flotte folkene du nevner her, og synes det er så trivelig å lese bloggene til alle sammen. Den eneste jeg har møtt er Brit (Kjerringtanker). Hun ble jeg kjent med gjennom speideren for mange år siden, og er også en firmenning av meg. Sist jeg møtte henne var i september.

      1. Ja, har skjønt at dere kjenner hverandre litt ekstra 🙂 Veldig gøy dere har kontakt da. Og en dag treffes nok VI to også, det hadde i allefall vært veldig gøy 🙂

    4. Alle disse herlige bloggerne! Og mange av de har også JEG truffet!
      Gleder meg til neste Oslo-tur – for muligheten til tur og kafebesøk og bloggtreff med gode bloggvenner 😀 klem

    5. Såååå masse flotte folk <3 Selv har jeg kun hatt æren av å treffe Utifriluft en gang jeg var å surra i Larvik-traktene. Men alle de andre, nydelige menneskene – inkludert deg – som jeg har hatt SÅ store håp og planer om å møte, har liksom ikke høvd seg enda…men…er det liv, er det håp, tenker jeg 😉 =)

    6. Du verden her var det mange pene mennesker. Herlig med slike treff og sikkert mye mat dere snakket dere gjennom. Men mat må man ha. Jeg traff så vidt en gang ei jeg hadde kontakt med, dvs kommenterte bloggen hennes mye. Men hun har ned lagt bloggen. Skal ha mye flaks hvis jeg ser henne igjen, tror hun skriver litt på si og jobba innen helse i Oslo. Men det var da. Alt tar tid men det er mange fine folk dr ute som har blogg som hobby. Ha en fin dag.

      1. Ja, mye fine folk 🙂 Er jo gøy at du har fulgt bloggen min så lenge også. DU har jo vært her like lenge som mange andre bloggere 🙂

    7. Herlig innlegg, om flotte influencere. Jeg har jo truffet en del av de du presenterer. Både Utifriluft, Mette og Natheless har vært på besøk her. Utrolig artig å treffes. Vi får håpe det blir nye muligheter. 🤗

    8. Så fint et innlegg ❤️. Nå blogger ikke jeg selv, men kunne jo hende jeg møter noen her og der etterhvert likevel 😊. Jeg synes bloggverdenen har blitt atskillig mer interessant etter at de såkalte «rosabloggerene» gikk videre til andre arenaer. Nå er det så mange flotte folk her, til inspirasjon, glede og ettertenksomhet! Tvers gjennom ekte mennesker – og det er bare så nydelig å få følge dere ❣️

      1. Har ikke noe å si om man har blogg selv. Jeg er HELT klar for å møte folk uten blogg også jeg, hvis det passer seg sånn 🙂 Som jeg har kjent en stund. Jeg har to “bloggløse” bloggvenner som jeg har kjent i lang tid her inne. De har fulgt bloggen min i sikkert 5-6 år, og innimellom feirer jeg de “bloggløses dag”, som faller på litt forskjellige datoer hvert år 😀 Har ikke møtt noen av disse to, men føler jeg kjenner de ganske godt etter hvert 😀

    9. Så koselig innlegg, Frodith! Eh – Solfrid! Vi to har jo møttes bare tre ganger, men det føles som maaaange flere! Utenom deg har jeg møtt annebe og evaswindow på bloggtreff i Oslo – natheless på bloggtreff i Fredrikstad – solliv på begge steder + en gang utenom i Fredrikstad – mettejosteinsdatter har jeg besøkt der ho bor – dedicat traff jeg i Oslo på bloggtreffet + at jeg har besøkt ham der han bor – fruensvilje har vært her i Larvik + at jeg tilfeldig traff ho ved Jevnaker på en ferietur – og så har zoeticworld-Helene vært her i Larvik…………… Mette og jeg planlegger et nytt treff så fort vi kan – og ellers er jeg åpen for det meste, jeg – moro å være influencer….. og bli kjent med alle likesinnede! Kanskje kan vi ha et bloggtreff her i Larvik snart… det drømmer jeg om! Klemmer <3

    10. dette var et innlegg til å bli glad av ,ja her inne treffer en så mange vakre mennesker og en blir glad i dem også ,jeg har møtt mange bloggvenner ,noen har desverre sluttet å blogge men heldigvis er mange igjen og nye kommer til ,hvor mange jeg har møtt har jeg ikke helt tall på i hode men det er mange

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg