Den beste isen!

Alle som har kjent meg en stund vet at jeg elsker is! Er som ungene, kan spise flere om dagen. Jeg har samme forhold til is som til sjokolade omtrent. Det kan aldri bli nok 😀 Antall is stoppes kun fordi jeg må tenke litt på hva jeg “dytter i meg”. Kvalm av for mange blir jeg nemlig ikke…  Blir aldri kvalm av snop.. Rare greier. Jeg tror dette er sunt for min kropp…eller hva tror du? 😀

Her er svaret på Utifriluft sin helgeutfordring: Den beste isen!

 

 

 

Vet ikke om den er eneste favoritten, men den er EN av dem for tida: Magnum Starchaser. Med karamell, popcorn og sjokolade-smak 🤩

 

14 kommentarer
    1. Is spiser jeg mye av. Det var kø utenfor et isutsalg her i byen i går. Det har åpent fra mai til september. Ligger fint og praktisk til så der er det mye folk. Er meldt kjempevær denne uka noe som betyr flere is på meg. Ha en fin dag.

    2. Viktig å kose seg og gjøre ting som gir en glede i livet! Negative ting kommer ramlende ned av seg selv. Jeg har ikke sett Magnum-is herover, men den så veldig god ut da! Jeg liker best Royal Trippel (og Magi) + Lion. Nå har det gått endel i sånn 6-pk med Kroneis jordbær.

    3. Godis og is – jepsipepsi….. det er deilig, det! Denne isen har jeg ikke smakt – ser veeeldig god ut! Tusentakk for at du tok utfordringa! Klem <3

    4. Kjør på Frodith! Altså hva du har gjort før og frem til i dag har gjort deg til den du er nå. Har sjokolade og is vært med på å gjøre deg til den du er, så kjør på, på meg virker du som en av de sunneste og friskeste sjelene her inne 😜🐰

      1. Føler meg ganske sunn og frisk, både i kropp og sjel egentlig 😀 SÅ jeg fortsetter som jeg har levd. Har lagt inn litt trening igjen. Men man skal gjøre ting som gjør en glad tror jeg. Litt hver dag. Små kosestunder. Nå blir det mange utover 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg