Den første..og den siste..

 

Vennskap oppstår til alle tider. Som bitteliten, til og med FØR man kan prate særlig, og som voksen i arbeidsliv eller på annen måte. 

Vennkapet med min første bestevenn, ja henne på bildet under her, oppsto i tider uten for mange ord. Vi sto  og stirret på hverandre  fra hver vår side av veien. Hun var JENTE, (hadde bare hatt guttevenner fram til da), hun var på min alder( 3-4 år), hun skulle bo i nabohuset og hun så snill ut. Det var “kjærlighet ved første blikk” 😉

 

Den gang da…

 

Og nå…. (i fjor)

 

 

I morgen skal jeg besøke henne, og ligge over. Vi har fremdeles kontakt. Mest på Facebook og gjennom Wordfeud kanskje. Men vi får til noen overnattinger eller dagsbesøk innimellom.Og jeg skal love at NÅ snakker vi altså! 😀  Det er superkos. Gleder meg veldig til i morgen. 

 

En av de siste vennene jeg har fått er nok Karidansen. Vi har ofte kontakt, hun bor her i byen, vi har mange like tanker og holdninger til ting, og vi har det snabla morsomt og koselig sammen.

 

 

 

Hun kom inn i livet mitt for bare noen år siden, og er jo en venn som har kommet i voksen alder. Men vennskapet inneholder både modne samvær, og noen litt mer barnlige aktiviteter. 
I dag er jeg sammen med henne, og planen er bare å kose seg skikkelig.  

 

 

 

#vennskap #glede 

8 kommentarer
      1. Nei, til Kari må du gå inn på egenhånd. SJelden hun legger ut på bloggblokksida, selv om hun er i gruppa tror jeg. Hun bruker ikke Facebook sånn. Det var skeikkelig kos i dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg