Den gang da..

 

 

 

Se på denne skjønnheten da <3
Det er mamma, som veldig ung. Vet ikke nøyaktig hvor gammel.  I dag var vi samlet hos søsteren min, for å se gjennom noen flere ting som var igjen etter mamma. Ingen av oss hadde sett dette bildet før, og vi trakk om hvem som skulle få det.  Det ble meg 🙂

Det er jo et bilde av et bilde, så det blir derfor ikke så topp kvalitet. Men et lite inntrykk får du 🙂 

 

 

 

 

Ellers var vi en liten rusletur i skogen, gikk til et branntårn i nærheten der søsters bor: Brorsan, søsters, svigerinne og jeg.

 

 

 

 

Drakk kaffe i skogen, snakket om mamma. fikk grønnsaks-pai til lunsj. En god søndag <3

 

 

#søndag #opprydning #mamma

17 kommentarer
        1. Ah! For.. Jeg var også der også den dagen, og jeg er nesten helt sikker på at jeg nesten gikk inn i deg. Først tenkte jeg at det kunne ha vært mellom 13.00-ish til 14.02 etter at jeg akkurat hadde kommet tilbake til Oslo etter å ha vært i Lørenskog en og en halv time, men da er det mulig at det heller var litt tidligere på dagen at jeg gjorde det da jeg hang på Oslo S en stund FØR jeg tok en liten “svipp-tur” innom Lørenskog.

          Og jo mer jeg tenker over det nå, desto sikrere er jeg på at jeg var der også i 10.30-tiden, og at det altså var deg jeg gikk rett foran nesa på xD

    1. Det var en deilig dag for dere. Viktig og minnes din mor som var meget pen uansett alder. Deilig med en gåtur i dag – ikke for mye snø og ikke for kaldt. Ha en fin kveld.

    2. Så herlig 😊 så fint å lese om søsken samling i såre og tunge dager. ❤ Det vil alltid dukke opp sånne flotte minner, takk for at du deler, 😊

    3. Nydelig dame mamma’n din.💕 Jeg ser at du har noe av henne i deg. Vemodig, men fint å dele minner. Fin utsikt fra det branntårnet og godt med en rusletur, – ikke så kaldt idag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg