Den grusomme sannhet?

 

 

Så ille kan sannheten være en tidlig onsdag morgen. Man våkner, ganske trøtt i trynet. Og tar seg ikke akkurat ut på sitt beste. Fett hår, en pysj som trenger en vask og fremdeles en smule rød rundt “snuten” etter all snytingen.. Her trengs en “oppussing”…

 

Inn i dusjen med meg!!

 

 

 

Hmrfff!! Som om DET hjalp liksom….

 

 

 

 

 

 

Vel, håret er etter dusjen i det minste rent. Og utgangspunktet er da ikke SÅ ille, ble jeg enig med meg selv om…

 

 

 

 

Blid er jeg i alle fall. Og med et smil kan man komme unna med det meste 😉

 

 

 

Med bittelitt “sparkel” blir jeg nok reneste “Miss Frodith”, tror du ikke?

 

 

TAA-DAA!! Here I am!!

 

 

 

Ser du ikke store forskjellen? Uten eller med sminke?

 

 

 

Nei… så er jeg vel bra nok både uten og med da? Trenger kanskje ikke sminke. Bedre enn dette blir det nemlig ikke, og det er bra nok i massevis!

Så grusom sannhet?
Pøh!! Er så fin atte! 😉

 

 

Og nå er jeg snart på vei ut i verden for å møte Kjersti <3 Gleder meg! 🙂 

 

 

#utseende #sminke 

8 kommentarer
    1. Mornings søs 🙂 Jeg slo deg i dag, så nemlig enda trøttere ut hahaha og du ser så bra ut uten eller med sminke du <3 Kos deg med Kjersti og dagen <3 Litt morgenstell og 12 kopper kaffe hjelper her. Klæmmesidelengs <3

    2. Du er så fin atte! Både uten og med..jeg sminker meg sånn bittelitt jeg også, for å ikke se så sliten og trøtt ut 😘 Ha en fin onsdag! Klem 🙂❤

    3. God morgen vakre du! Etter en dusj blir man litt mere våken – og selv om du er fin UTEN sminke også, får man jo et mere våkent blikk med litt rundt øynene 🙂 Det enkle er ofte det beste mener jeg – og du ble superfin !!!

      Stor klem fra meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg