Den hersens jentungen!

 

Jeg blir så himla lei den jentungen som følger etter meg innimellom..
Ikke hun som hopper og spretter og lokker meg ut på sprell og fanteri. Hun liker jeg godt å ha som “vedheng”.

Nei, jeg snakker om hun “sutreungen” som så gjerne vil være “flink pike” til enhver tid. Og som kan bli en skikkelig utidig grinasabb å ha på slep om hun ikke får til ting. Hun plager meg, og trekker meg ned.

 

Den hersens jentungen!
Trenger et skikkelig spark bak. Eller en fillerist.
Og det skal hun få! 

I dag godtar jeg kun hun med sprett og sprell… 😏

 

 

7 kommentarer
    1. Ja, hun der trenger vi ikke! 👏 Kast henne langt avgårde! 😀 Ha en fin fredag og god helg! 🥰

    2. Kjempebra skrevet Frodith, og jeg tror alle har den jenta da mer eller mindre til tider 😊

      Ta henne med ut i denne fredagen og fillerist henne til sprett og sprell 😊

      Ønsker deg en superfin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    3. Ja, noen sånne er irriterende å ha med seg. Men hadde du ikke hatt sutreungen der av og til så hadde du ikke satt så mye pris på hun som hopper og spretter kanskje. Nyt dagen, det er fredag. Klemsiklem 🙂

    4. Ja vi har halle hun der… :-/ Og da er det bare å sette henne på plass! SÅ godt det lar seg gjøre 😀 Lag deg en fin fin ny dag gode du 🙂 klems

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg