Derfor begynte jeg å blogge!

 

Her er grunnen til at jeg begynte å blogge!

Ja, ikke eneste grunnen så klart. Det var flere grunner til at jeg til slutt opprettet en blogg:
Ønske om å ha et sted hvor jeg kunne bare kose meg, selv når verden “utafor” var litt dritt.
Ønske om å kunne glede andre litt om jeg fikk det til.
Ønske om et sted å utfolde meg kreativt.
Ønske om å skrive, på alle måter jeg kunne tenke meg. 

 

 

Men altså: Tegne-Hanne, var en av grunnene. 
Hun var blogger den gangen i 2012, og skrev så morsomt og tegnet så herlige tegninger at jeg MÅTTE jo bare lese hennes blogg. Så hun var en av grunnene i alle fall. Kunne man virkelig være SÅ morsom på blogg?!
Jeg husket jeg ønsket at hun skulle blogge HVER dag, men det gjør man så klart ikke når man tegner DE tegningene til ALLE innleggene man lager. Da trenger man tid. 

Nå har hun vært forfatter i flere år. Tegneserie-bøker så klart. Hun er hysterisk morsom! 
Jeg elsker nyeste boken hennes,  om hennes graviditet og baby-boble, enda jeg ikke så mye som har vært LITT gravid en gang selv. Men hun klarer å få det gjenkjennbart selv for en uten denne erfaringen. 

Leste hele boken “på styrten” her i dag tidlig! (Jeg fikk boken til jul)
Anbefales på det sterkeste!

 

#tegnehanne

6 kommentarer
    1. Takk for bok-tips – alltid på jakt etter lesestoff! Jeg begynte å blogge fordi jeg elsker å ta bilder og skrive….. en kanal for meg selv…! 🙂

    2. God morgen 😄
      Ja det er fint å være på blogg med alle bloggere man treffer på nett og der man kan ytre seg og være kreativ 🤩
      Fortsatt god jul til deg ☃️⛄🌟

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg