Det ble turkis!!

 

Nå har jeg jo snakket om så lenge at jeg ønsket meg turkis hår. Og siden denne “midtrabatten” trengte noen strøk “maling” så måtte jo håret farges uansett. Tenkte at nå fikk jeg prøve turkis da, sånn at det er gjort liksom….Ble egentlig ganske fornøyd, så har tenkt å beholde det sånn en stund..

 

 

Neida!
Så klart bare en av parykkene mine om du ikke skjønte det 😀

Kjører på videre med rødt jeg! 
Siden jeg har så mange fine parykker med fine farger kan jeg jo heller bare ta på de innimellom, hvis jeg føler for litt forandring. Ellers liker jeg den rødfargen jeg har. Og nå er “midtrabatten” tatt og luggen klippet. Så nå er jeg klar for verden, og verden klar for meg forhåpentligvis…

 

 

Ha en fin dag så lenge!

 

 

#hår

 

 

7 kommentarer
    1. Du kler så godt den rødfargen, så jeg tror ikke at du kommer til å farge i verken turkis, oransje eller rosa. Spesielt ikke når du har alle de fine parykkene 😊

    2. Så fin og jevn farge! 😀 Trenger ikke å gå til frisøren du som er så flink til å farge og klippe selv! En fin dag ønskes deg også! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg