Det er ikke størrelsen det kommer an på…det er mengden..

 

For er det ikke sånn nemlig at den nydeligste lille kattepus…..

 

 

..kun er søt når den kommer spradende litt alene med sine purr-purr…og mjaaaaou…

 

 

 

..og at det hele blir LITT mer fryktinngytende og ikke fullt så søtt… når det kommer DURENDE en haug med poter, snuter og klør….

 

 

Og er det ikke sånn….at en enslig sommerfugl som kommer blafrende så forførende, med sine vakre fargerike vinger….

 

 

…KUN er noe du har lyst til å ha på hånden din når den kommer alene….?

 

 

 

..og mer minner om et opptak til en skrekkfilm når de kommer i flokkevis? 😀

 

 

(…men du tenkte kanskje på noe annet når du så overskriften… :-D)

 

 

Jeg kom på at jeg hadde dette innlegget fra tidligere et år. Passet bra nå  fant jeg ut, nåsom jeg har spurt deg om katter og sommerfugler og hva du ville valgt å være 😉 

 

 

 

Hvis du går inn HER, så får du se noe morsomt jeg skal lage med elevene neste uke

 

 

10 kommentarer
    1. Hm, nå måtte jeg tenke meg litt om… Kom på at jeg har slitt med sår på nesa etter at jeg var i sommerfuglpark sist sommer, og det var slettes ikke morsomt å bli invadert av møll i Spania… Jeg elsker katter, men ikke lukten av kattepiss og kattebæsj, så kanskje det er greit med noen få pusekatter… 😀

    2. Hihi, tenkte nok noe annet da jeg leste overskriften 😉
      Jeg har ikke noe i mot å ha en flokk med katter rundt meg, bare kos det. Jeg var i et Zoo en gang, og i tropehuset å ble helt omsvermet av sommerfugler i alle regnbuens farger. Jeg syntes det bare var flott at de ville sitte på meg, men var litt redd for at jeg skulle skade noen jeg da.

    3. hehehe joda, overskriften….

      Men katter og sommerfugler… jeg hadde kanskje blitt skremt om jeg kom inn i et rom stappfullt av det ene eller det andre… nesten så det ikke hadde vært plass til meg og hadde fått åndenød eller tenkt skrekkfilm ja..

      Men de er vakre som EN og vakre som flere 🙂

      Lag deg en fin fin onsdag 🙂 klem

    4. Katter har overhodet ingen øvre grense what so ever, mens én sommerfugl for mitt vedkommende er en for mye dersom denne skulle flakse rundt slik at den kan komme borti meg! Greit nok at sommerfuglene er fine å se på avstand, men når alt kommer til alt, er det ei larve med vinger! – For ikke snakke om at det er en møll/nattsvermer med kulere farger på vingene!!.. 😮
      – Nå skal det imidlertid tas med i betraktningen at jeg vitterlig ikke er vel bevart i hht insekter og kryp *haha*

    5. Var ikke det jeg tenkte på da jeg så overskriften nei…. men jeg tenker som deg – heeelt greit med en av gangen av både firbeinte og flygende vakringer <3

    6. Vakkert er det med katter og sommerfugler, både alene og i flokk.
      Litt som det er med mennesker, egentlig. 🙂
      Ha en fortsatt fin kveld! 🙂

    7. Tar hjertelig mot både enkeltindivid og flokk i denne sammenhengen !

      Derimot har jeg kost med en diiiiger Main Coone katt, og blitt en smule usikker, og vært i sommerfuglpark hvor den største nesten ble skummel 🤣.

      Av og til ER det størrelsen det kommer an på 😉.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg