Hva ville DU valgt…?

Hvis du kunne velge…og nå får du altså LOV til det… ville du da vært: 

 

Hund eller katt?…

Jeg snakker altså ikke om hva du ville valgt å HA som kjæledyr, men hva du ville VÆRT …om du altså fikk muligheten…

Jeg har en annen kategori jeg spør deg om innimellom, men der gjelder det mer hva man “føler seg som”. Det er noe annet. Jeg hadde helt klart vært en REV om jeg måtte fortelle om hvilket dyr jeg kjenner meg som, og en SPURV hvis jeg skulle forklare hvilken fugl jeg kjenner meg som… Det er altså noe annet. Her er det mer snakk om VALG, man kan velge, og ikke snakk om hva man føler seg som…

Har du skjønt “reglene” nå?  Bra! Så da fortsetter jeg… 

 

Hvis du kunne velge…ville du da vært: 

 

Et lettbent ekorn eller en lystig linerle? 

 

 

 

 

Hvis du kunne velge, ville du da vært: 

En fargerik sommerfugl eller en hoppende gresshoppe?

 

Dette er en “once in a lifetime” mulighet til å velge deg en annen livsform, så du gjør best i å svare 😉 He-he..

 

Ja, hva ville du vært??

 

#valg

 

 

15 kommentarer
    1. Ja, si det? Katt er jeg jo egentlig. Før het jeg nemlig Katten på blogg! Vi brukte ikke våre egne navn den gangen.
      Ekorn passer bra. Litt på bakken og opp i trærne, for jeg trenger ikke å fly så høyt.
      Men sommerfugl hadde vært fint, for da kunne jeg studere alle blomstene på bakken, og satt meg på hånden din etterpå! Klemsiklem:)

    2. ⭐Katt: Gjøre som man selv vil, gå fritt rundt og komme inn for kos.
      ⭐Linerle: Fly høyt opp i luften og se alt ovenfra + at det er en trekkfugl og ser mye av verden.
      ⭐ Sommerfugl: Den flyr også rundt i luften og opplever mer enn en gresshoppe.

    3. Alternativ 1: Ekorn,
      Alternativ 2 (Langt mer vrien, da jeg vitterlig ikke ville vært noe insekt): Sommerfugl.

      Men om jeg fikk velge fritt, ville jeg vært en hannløve eller en tiger, da ingen skapninger fascinerer meg mer enn disse store kattedyrene.

    4. Jeg ville vært en hund helt klart, jeg liker hunder og de er så søte❤

      Et lettbent ekorn, gjerne et tamt et.

      En fargerik sommerfugl helt klart, tenk å kunne fly rundt da

      Klem🥰

    5. Jeg ville ha vært en stor og brannete katt med temperament. En med helt klare meninger om hvordan livet skulle være, men som ikke går av veien for å ligge i fanget å få masse kos i pelsen 🥰

      1. Du ville m.a.o vært Rusken min!! – Så dette er et svært godt valg, for her har du mammas kosebamse inne, mens han i forhold til det over-sized reviret sitt ute, hvilket han styrer med jernpote, går rakt inn i sttt alterego; Kim Jong-pus *haha*

    6. Ingen tvil… katt. Full oppvartning, når man ville, og den friheten og selvstendigheten som er så viktig. Enda godt du ikke spurte om hvilket kjønn også, med tanke på hva jeg vet om hva monser kan bli utsatt for… Så den lar vi ligge altså.. nemlig 🙂

    7. Katt -frie og flotte.
      Ekorn eller linerle var værre…. Å kunne fly hadde vært kjekt, og å slippe å fryse om vinteren. Men ekorn er dyr som vel gjør alle glade? Jeg svarer ekorn.
      Sommerfugl eller gresshoppe. Helt klart gresshoppe. Jeg er ikke så opptatt av det ytre. Gresshopper er fine – og kloke. Du kan vel sangen om en gresshoppe far og en gresshoppesønn?

    8. Katt – for da kan jeg VIRKELIG være fri og gå akkurat hvor jeg vil – når jeg vil..
      Linerle – få være fri og kunne se verden ovenfra og ned – og komme meg vekk fra det kalde Norge hver høst..
      Var litt i bedaring på de siste to.. men siden gresshoppa befinner seg mye bortgjemt i gresset – går jeg for SOMMERFUGL.. å få flagre fritt rund og kose meg i naturen døgnet rundt.

    9. Må bli katt: selvstendig, kan ignorere hvilken som helst kommando, murrer og freser som det passer.
      Lettbeint ekorn: alle liker en buskehale, nøtter er snadder, klatre i trær er gøy!
      Sommerfugl: javel, smule kortlivet – men så fargerik jeg er mens jeg er her. Gledesspreder med kul, lang snabel for å gnofse litt søtt !

      Du får tanker til å løpe rare steder, Frodith 😂, tusen takk 🥰.

    10. Uten tvil hund. Elsker hunder. <3
      Ekorn – siden jeg synes de er fine dyr og kjappe til å løpe
      Sommerfugl – elsker fargene

    11. Hund – fordi jeg er såååå glad i hunder, og jeg ønsker meg en snart……!
      Ekorn – fordi det er yndlingsdyret mitt….!
      Sommerfugl – fordi de har fiiine farger (og fordi gresshopper ikke er så ok….)!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg