Det er VÅÅÅÅÅÅR!!!

 

La lungene fylles med alt luften du trenger for å lage et skikkelig vårhyl!! I ekte Ronja Røverdatter- ånd, rop så vindus-glassene sprekker og naboene skvetter..

Ikle deg så en kjole eller to (om du skylder på kulden :-D) og gå ut og dans våren inn. 🙂 For i dag er det siste frist. Ja…ikke siste frist for å feire våren da….  Det kan vi gjøre helt fram til sommeren. 🙂 

Men det er siste frist snart for å sende meg bilder til “danse-våren-inn”-utfordringen min. Klokken 21 i kveld må jeg ha de. Da begynner jeg opphenging og shining  i “Galleri Frodith”. 

Vil du være med i utfordringen sier du? Flott!!! 
Her er det du skal gjøre : 

 

 

Send meg et bilde der du danser våren inn. Om det er i svart-hvitt, en skygge-dans, vanlig eller utkledd, med sko eller barbent, i snø eller i gresset,  spiller ingen rolle. Det viktigste er at du danser på bildet. Gjerne med en kjole så klart…men her KAN gjøres unntak for mannlige bloggere eller lesere. Send bildet til [email protected] så skal jeg lage en liten utstilling i “Galleri Frodith” i morgen!

 

 

 

 

 

 

Jeg skal tilbringe dagen på Ekeberg-toppen, igjen 😀

 

Ønsker deg en fin dag <3

 

 

 

#utfordring

 

5 kommentarer
    1. kjole har jeg tatt på i dag og vi skal grille ,ha besøk av barn og barnebarn ,svigerinne og svoger ,og mannen har laget gelekake ,en dag der vi skal innvie dei nye hagemøblane :=) kos deg på ekebergtoppen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg