Det er vår!

Ja, VÅR er det!
Uansett om det er bare 5 grader ute….Uansett om det regner…. Uansett om vi må holde oss mest innadørs og om det ikke blir en SÅNN vår som vi har hatt før og som vi helst vil ha.. 

Men vår blir det, heldigvis. Og i dag er det fredag. Det er KJOLE-fredag!! Så klart!!
Og jeg har gått tur i pausen på hjemmekontoret. Og danset vårdansen 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Og ellers har jeg pønsket ut et par nye episoder av film med Salt og Pepper. Blir veldig kreativ av å ha hjemmekontor jeg 😀

 


Er det vår hos deg?
Hva har du gjort i dag?

 

 

 

#fredag #kjole #dans #video

16 kommentarer
      1. I dag ser det helt perfekt ut på utsiden. Jeg tror jeg må kle meg ut, og gå til eventyrfabrikken. Skal lage mer greier til film 😀 Hi-hi.

      1. Så deilig. Jeg var ute i går en tur og danset, det regnet litt, men pytt 🙂 Fort på med klærne igjen etterpå. Vår er det uansett, og i dag er det strålende sol. Skal ut i lufta 🙂

    1. Kjenner at det blir mere og mere vår i lufta. Fikk meg en sykkeltur på ca 10 km i dag og det var deilig. Gatene var stort sett feide alt og det var mange ute. Fant en kafe som det enda er liv i. Ble kaffe og kake der, gjør den slags meget sjelden men måtte liksom sponse Baker Hansen litt idag. Nå er det kveld og jeg har vaska 4 maskiner med klær. Vil ta kvelden tidlig og håper alt går bra i morgen. Ha en fin kveld.

      1. Skal du noe spennende i dag? Siden du sa : Håper alt går bra i morgen? 🙂 Koselig med kafe-tur, jeg gjør det av og til nå, men ute-delen. Vil ikke være inne. Føler det ikke blir langt nok mellom. Nå KAN vi jo sitte ute. Ha en fin dag.

    2. Skulle likt å sett deg danse vårdansen! 😄

      Vi kjørte en tur til den delen av trønderhovedstaden hvor det er vår i dag 💛🌸🌷

    3. Flott dans i fargerik kjole! 👍 Våren har nok kommet lenger i Oslo enn her, men løkblomster og roser er i ferd med å våkne til liv. Litt snø igjen på de mest skyggefulle stedene. God helg! 🌷

      1. Jeg går ikke kledd sånn altså, har masse over, men tar av for å danse 😀 I morgen skal jeg ut å leke mer med Salt og Pepper og lage film. Gøy 🙂
        God helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg