Det koster så lite…

 

Det å veksle noen koselige ord. Det koster så lite.
Det handler bare om å si høyt de tankene man går med i hodet sitt egentlig.

Jeg mener… hvis jeg tenker noe fint i et møte med noen fremmede…Eller noen jeg kjenner for den saks skyld. Så kan jeg jo bare si det høyt like greit? Ikke sant? Det vil antakelig bety mye for den som får høre det.

Jeg har følt meg litt pjusk i det siste. Fordi jeg har vært sliten.. Ikke orket å farge håret..Ikke orket å klippe det…og knapt nok orket å vaske det. Sett ut som ei spraglete høne, med større og større midt-rabatt. Følt kinnene har sagget og huden har vært tørr.. Ja…altså rett og slett litt pjusk.

Så da jeg fikk et kompliment i går av en vilt fremmed, så ble jeg så innmari glad. Det var det nyfargete håret som fikk oppmerksomhet og ros. Ja da, det er jo kunstig og selvpåført og greier… Men jeg SUUUGER til meg jeg, de komplimentene jeg kan få 😀

Tenk så lite som skal til…

 

 

6 kommentarer
    1. Fin påminnelse til oss alle – Å si høyt det vi tenker av gode tanker om andre 🙂 Ja det koster virkelig så lite og kan bety uendlig mye – akkurat slik du opplevde 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg