Det perfekte selvbedrag?

 

 

Er det sånn at hvis jeg ikler meg stramme løpetights, sports-bh og verdens hurtigste joggesko og går meg en lang tur i skogen, kan registrere denne som TRENING i appen min?

Er det sånn at hvis jeg går samme antall kilometer på en tur rundt i byen, iført flagrende kjole, hvite fritidssko og håret løst IKKE kan registrere det som trening?

Ja, jeg bare spør!

Er det det perfekte selvbedrag å tro at man har trent, så fort treningstightsen er på?

 

Vel…i så fall: Jeg skal trene i dag… Delvis i skogen… I treningstøy så klart 😀

 

 

14 kommentarer
    1. All bevegelse kan registreres som trening. 😀👍 Jeg har en app jeg må sette igang for at det skal registreres (og det glemmer jeg fort) og en app som registrerer alt bare telefonen er i lomma.😊 Jeg satte poteter på ca 150 kvm. her om dagen, og da ble det registrert som 5 km gåtur. 😊

    2. Det er vel trening begge deler, bare litt forskjellig bekledning 😉 Så lenge man går og beveger kroppen kan man godt kalle det å trene. Ønsker deg en fortsatt fin søndag, klems 🤗

    3. Det er da vel kroppen man trener, med alle sine fantastiske innretninger, fra de synlige og følbare, til de mer ukontrollerte sanser og tanker. Hva man trer utenpå denne fantastiske helheten spiller vel ingen annen rolle, enn komfort og en smule fornuft. Det har vel heller blitt for mye av « mote-styrt» utvikling innen trening og idrett. Det ser man tegn på i tiden, da mange ikke har råd til å henge med lengre. Så min kjære venn, jeg er sikker på at dine byvandringer kan gli perfekt inn i trenings appen din, mens kroppen din nikker og bekrefter sin enighet. 🤗

      1. Jeg liker å filosofere litt over sånne rare ting. For jeg er fremdeles der at jeg ikke akkurat synes jeg har trent, selv om jeg har raidet butikker i timesvis og det står 7 km etter en shoppingøkt 😀

    4. Jeg tror mange tenker som deg at bare man får treningsthigtsen på så er det trening. Det er derfor jeg møter på så mange i det antrekket på matbutikken mens de handler ostepop og cola.

    5. Jeg tror alle bevegelser er trening:)
      Dans også i flagrende kjolen er trening:)
      Jeg trener mye sittende i det siste på grunn av svimmelheten og utmattelser. Og for meg er det også trening:)
      kos deg med dagen:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg