Det summer overalt

 

Utifriluft-Margrethe har utfordring hver helg, og av sorten JEG liker: Foto-utfordring. Alltid litt spennende å se hva vi skal finne på DENNE helgen 🙂

Og denne helgen er det INSEKT som er temaet. 

Jeg tok jo masse bilder av et par humler her om dagen HER, 

Og….jeg tok jo en tøysevariant i går… Den kan du se HER.

Men DET kan jo ikke være eneste bidraget for denne helgen fant jeg ut. SÅ… her er dagens fangst av insekter: 

 

Litt usikker på hvordan marihønene summer egentlig…. 😀

 

 

Og ikke nok med at de er insekter, men jammen meg har de en nyttefunksjon også! 😉 
Flotte handlenett. Jeg har en plan for dem senere også. Her inne.. Annet enn å opptre som insekter på blogg-utfordringen altså…

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg