Det var bursdagen sin det!

 

 

Jeg har hatt en strålende bursdagsfeiring! Sånn som JEG liker den 🙂 
Startet ut i 10-tida, for å treffe Karidansen. Ullevålseter var målet, og at det regnet litt var ingen hindring.Jeg var varm som ei sol på innsiden, av et nydelig innlegg fra Karidansen, og masse koselige meldinger på SMS, Facebook og på bloggen min.

I tillegg hadde jeg fått GAVE, av Karidansen, for noen dager siden, og den åpnet jeg før jeg dro avgårde. 

 

 

Fin gave med morsomt papir, og et koselig kort med gode ord 🙂 

 

 

Og inni papiret var denne deilige kremen, som jeg har lurt lenge på i kjøpe av Karidansen. Hun selger sånt. Og denne var den jeg kunne tenke meg, men har tenkt lenge fordi den var litt dyr. Og så FIKK jeg den. Snillingen <3 Kjempefin gave 🙂 

 

 

Møtte Kari ved Majorstua, tok banen til Sognsvann og etter det obligatoriske do-besøket man MÅ gjøre før man går, var vi klare for dagens trimtur… (eller årets..? 😀 )

 

 

Bratt i bakkene øverst oppe ved Ullevålseter..

 

 

Vi måtte ha en pust i bakken litt før vi var framme. 
Hvis du synes Karidansen ser litt sur ut så er det fordi det tar på å holde inne magen sånn 😉
(skrevet med godkjennelse av Kari..)

 

 

Se hvor blid hun ble når hun fikk puste ut igjen 😀

 

 

Oppe på Ullevålseter var det klart for “bursdagskake” eller kokosbolle om du vil..  Og jeg måtte stoppe Kari fra å spise den opp før bildet var tatt 😀 

Etter å ha lekt oss litt oppe ved “skigarden” der oppe…(mer bilder senere)..

 

 

 ….LØP vi faktisk deler av veien ned igjen 🙂 Slå den da! Med sekker, kjole (hadde skiftet) og magen full av kokosbolle…

 

Møtte på denne karen da vi var nesten nede. En Buddha satt i veikanten, og minte meg på at det er viktig å roe ned. 

Men jeg hadde det LITT travelt, for jeg skulle hente nye briller før det stengte.. Rakk det akkurat.

 

 

Avrundet dagen med en nydelig middag på Isabella på Grunerløkka, sammen med Hr Frodith. Åååå for en vakker dag! 🙂

 

 

I løpet av dagen har jeg fått flere innlegg på bloggene: Dedicat og Kjerringtanker har skrevet varmende og vakre bursdagsinnlegg til meg <3 
Tusen takk dere <3 Dere gjorde dagen litt ekstra spesiell <3

 

 

#bursdag #feiring #tur #moro

20 kommentarer

Siste innlegg