Dette blir helgen sin altså!

 

 

Eller min helg da… 
Jeg startet helgen med frisørtime rett etter jobb. Det er noe jeg skal gjøre oftere. Altså SÅ ofte får det ikke blitt, men det å ha timen til klipp på en fredag ettermiddag er ikke så dumt. Det er litt i gata med “kjolefredag”. Man feirer seg vei inn i helgen, med pynt, kos og fiffing. 

Og denne helgen hadde jeg uansett ikke brukt lørdagen til klipping. For i morgen er verdens beste Kjersti i byen igjen! Tidligere bloggvenn, nå en av mine beste venner<3 På andre siden av landet for det meste, men hun er rimelig flink til å besøke Oslo også. Gleder meg!! 

Jeg har ikke lagt FOR mange planer denne helgen. Bare sånne koseplaner. Sånne som gir energi.

 

Har du noen helgeplaner?

 

 

 

10 kommentarer
    1. Du er skikkelig kul med den frisyren, kler deg godt. Det blir vel litt kaffekos sammen med Kjersti da, sikkert 😀 Jeg har litt venninnetid å ta igjen, så satser på hele to møter denne helga. Juhu! 😀

    2. Så koselig at hun kommer på besøk! Kos dere masse! 🥰 Her er det ingen spesielle planer, men muligens å strikke på et par tøfler jeg skal tove.

    3. Snasen på håret ass! Enig i at det må være greit med frisøren fredag ettermiddag – da hilder du jo hele lørdagen av til annen kos! Ha det så fint i helgen ❤️ vi fyrer løs med 4 viltre firbente venner i Maridalen hundepark i morgen tidlig med eiere på slep inkludere kaffe, bakst og mye latter🤓 digge lørdager. Noe vi har holdt med på siden vi møttes i en annen hundepark for noen år siden. Ellers…,Hm rydde flyttelass kanskje?? 😵‍💫😱🤮

    4. Så deilig med frisørbesøk – og så kos at Kjersti kommer! Da må dere ha det flott! 🙂 jeg er jo på ferietur, så jeg skal bruke resten av helga hjemover igjen…. 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg