Dette er også Frodith

Nå er det mange som svarer på spørsmål rundt på bloggene. De har hentet herfra og derfra, og lenken er lang…  Men jeg hentet mine rett fra Lene Elisabeth. Så hvis du vil se hvor HUN har funnet dem, så får du gå inn der 😀

 

Spørsmål 1: Fortell om noe du gjorde som barn, som du har fått høre om og om igjen. 

Svar: Det er kanskje ikke så mye hva jeg GJORDE men mer hvordan jeg VAR. Jeg var generelt redd for alle mennesker, når jeg var i 2-3 års-alderen. Kunne ikke gå noen steder. Selv om mamma og pappa var med. Redd for den ene og den andre. Bekymret for både det ene og det andre: redd for å begynne på skolen, redd for å prøve nye ting (det er jeg jo for så vidt ennå). Men jeg gikk meg til etter hvert.

 

 

 

Spørsmål 2: Tør du satse 20.000,- med 90% sjanse for å doble pengene, men med 10% risiko for å miste dem? 

Svar: Tror ikke jeg hadde “giddet” det, jeg bryr meg liksom ikke så mye om å få penger til å yngle. Har det jeg trenger..

 

Spørsmål 3: Beskriv en person som er din totale motsetning med tre ord. 

Svar: Fantasiløs, pessimistisk og sur

 

 

 

Spørsmål 4: Nevn tre veldig bra filmer. 

Svar: Avatar, Stormenes tid (mini-serie) og Bienes hemmelige liv. 

 

Spørsmål 5: Om du blir tvunget til å velge, skulle du heller våkne hver morgen kl 4 eller måtte gå til sengs kl 20 hver kveld? 

Svar: Enkelt å svare: Jeg våkner hver dag kl 4 jeg…. Og det gjør at jeg er helt gåen i 20-tida. Så JA! 😀 Begge deler…

 

 

 

Spørsmål 6: Om du tvinges til å forlate hjemmet ditt, for aldri å komme tilbake. Hvilken gjenstand skulle du da ta med deg? 

Svar: Må nok ha bankkortet mitt jeg…

 

Spørsmål 7: Har du vært på ferie i utlandet, og løpt på noen du kjenner? 

Svar: Ikke som jeg kan huske nå… Kjenner det er lenge siden jeg har vært i utlandet 😛

 

Spørsmål 8: Skulle du kunne gi noen hjerte- og lungeredning på en korrekt måte, hvis du havnet i en situasjon der det var behov? 

Svar: Jeg har LÆRT det mange ganger, men jeg tror ikke jeg hadde klart det på korrekt måte nei… Må kanskje øve meg litt mer. Og hadde nok sett febrilsk etter noen andre som HELLER kunne gjøre det…

 

Spørsmål 9: Forter du deg ut av dusjen hvis telefonen ringer i rommet ved siden av? 

Svar:  Nei, det gjør jeg i alle fall ikke.. For da er det Herr Frodith sin telefon. Min er nemlig alltid på lydløs 😀

 

 

 

#spørsmål

 

5 kommentarer
    1. Flotte svar, og mye er likt med hva jeg ville ha svart.🙂 Jeg hadde på samme måten som deg som barn, og ser litt det samme i sønnen min. Spørsmål 5 er litt selvmotsigende: Legger man seg kl 20, så våkner man helt klart ved 4-tida.😊 Har opplevd å treffe på naboen på Gran Canaria, uten at vi visste at de skulle dit.

    2. Flotte svar og koselig at du hentet de fra meg etter at jeg hadde vært på raid. Helledussan så søt lita jente du var da, er ikke rart du er ei flott dame nå med det utgangspunktet ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg