Døren til høsten står på gløtt

Det er ikke akkurat høst..
Det er ikke akkurat sommer heller..

 

Solens stråler lager samme skinn inn vinduet på caféen der jeg sitter,
men de varmer ikke..

Caféens gjester er de samme på utsiden, med solbriller og latte,
men de har jakke på..

Det er et drag i luften, som ikke er til å ta feil av: 

Døren til høsten står på gløtt…

 

Noen har tatt seg ut i søndagen. 
Sneket seg ut døren som stod på klem.
For å kjenne på det som kommer..

 

#overgang #søndag #sommer #høst

14 kommentarer
    1. Ja, nå er høsten her, flott og fargerik. September startet med nydelig sol, farger…og kald vind. Da er høsten her 😀

      Flott er du i høstfarger! 😍

    2. For noen luringer, som sniker seg ut i den fine høstdagen! 😉 Jeg liker at høsten kommer snikende, men ikke at den kommer kastet på… Ser ut som den kommer snikende i Trøndelag i år. 😀

    3. Ja, man merker at høsten er på vei. Litt kjøligere drag i luften, men det synes jeg bare er godt, – liker ikke den veldige varmen som kan være om sommeren. Fin kjole i høstfarger du har på deg idag, og koselig gjensyn med Salt og Pepper! 🙂

      1. Jeg synes også høsten er flott, masse fine farger 🙂 Og deilig luft. 3 av 4 årstider er helt topp. Kun vinteren jeg strir litt med 😀 Ha en fin dag du også 🙂

    4. Ja, nå er høsten absolutt på vei. En fin tid det også, men viktig å kle seg litt varmere ja 🙂
      Fint høstpreg på bildene dine i dag ♥
      Klem ♥

      1. Ja, jeg prøver å ta på litt mer klær nå. Livredd for å bli forkjøla, for det er liksom Corona med en gang … 😀 Klem og kos deg med søndagen <3

    5. Kjempeherlig blogginnlegg med kjempefine fine bilder 🙂

      Jeg var ute og gikk en tur i dag, og da tenkte jeg at nå står høsten for døren, for det var mye løv på marken.

      Høsten er en kjempefin årstid den også med alle sine praktfulle farger 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg