Drømmen om svangerskapspermisjon…

 

Det er faktisk noe jeg drømmer om…
Joda, jeg skjønner jeg er LITT for gammel til å bli gravid nå.. Har ikke noe stor drøm om DET… å gå gravid mener jeg…  Men akkurat den svangerskapspermisjonen kunne jeg tenke meg.. 
Ja…for den har jeg jo ikke hatt!! Ingen graviditet, ingen svangerskapspermisjon liksom..

De siste årene har jeg funnet ut at det er jo LITT urettferdig. Er det ikke?
Jeg fortjener da en aldri så liten svangerskapspermisjon jeg også? 

 

 

Jeg har tenkt at om jeg søkte om en slik permisjon fra jobb, så ville jeg vel antagelig få nei.. Men hvis jeg tok meg et år permisjon uansett, så kunne jeg jo “føde” et eller annet på slutten av året.. Noe jeg hadde gått “svanger” med noen måneder. En bok for eksempel… 
Jeg tro jeg MÅ ordne meg en slit permisjon… Før jeg blir pensjonist..

 

38 kommentarer

Siste innlegg