Dronningen av mini-ferier

 

 

Jeg tror jeg er kjent som dronningen av mini-ferier. Blant mange andre ting. Jeg kan dra på tur rett utenfor byen, med bare EN overnatting. Er ikke borte et døgn en gang… Men føler det likevel som jeg er på ferie. 

I morgen skal jeg på en bitteliten mini-ferie igjen. Og jeg skal ikke en gang bare LATE meg. Jeg skal være med søsters og passe bestemor-barnet “vårt” 😀 Men så lenge jeg skal en tur ut av byen, og gjøre noe litt utenom det vanlige OG overnatte…vel…da er det mini-ferie da vel!!

 

 

Ellers er det andre koselige ting på gang også: Nasjonalmuseet på søndag, og om ikke SÅ lenge skal jeg på “Rain Man” på Cristiania Teater. Jippie!  🙂

Jeg har det egentlig snabla fint for tida. 

 

 

9 kommentarer
    1. Det blir en fin helg for deg. Håper at dere sørger og ha noen timer ute, kanskje ake eller gå en tur. Ha en fin kveld.

    2. Så koselig at du er fornøyd med livet og har det skikkelig fint. Miniferie heter det så klart når du er på EN overnatting. Har hendt at jeg kaller det miniferie når jeg bare har vært borte en hel dag også, jeg😅 Forandring er ferie. Og Nasjonalmuseet, ja. Der sa du noe. En nabo og jeg skal komme oss dit snart. Slettes ikke umulig, for er jo bare en liten trikketur unna🙋🏼‍♀️

    3. Herlig med mini-ferie! 🥰 Godt å komme seg litt ut, og du er flink til å lage deg ting å glede seg til, – viktig sånt! 😀👌

    4. det høres koslig ut og en miniferie er ikke å forakte ,bare å kose seg ,her blir det litt mer enn miniferie i april for yngste datter vil ha med ho mor til Sandnes og vi skal være borte i 5 dager ,gleder meg for vi skal bo hos min søster

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg