Dronningen av mini-ferier

 

Jepp! Det er meg!

 

 

Ser du hvor lur jeg ser ut? 

Det er nemlig fordi jeg skal på mini-ferie igjen. Du tenker kanskje jeg skal på noe flotte greier, og hotell med frokostbuffet inkludert?

Neida, de tidene er jo over for de fleste av oss. Og man trenger da strengt tatt ikke dra så langt eller bo på hotell for å være på ferie? Turen går til søsters på Kolbotn. En overnatting. Deilig middag etter jobb i morgen, enten takeaway eller noe annet. Masse skravling om siste ukers opplevelser for oss begge. Kanskje bittelitt “romgodt”. Og strikking. Mårran etterpå kan jeg lage meg kaffe og ta med på senga. 

Slike ting lager feriefølelse for meg i alle fall. 
Lørdag går turen til brorsan og svigerinne, hvor det blir bursdagsfeiring av både den og den andre. Dette blir en knakende fin mini-ferie! 🙂 

 

 

Er du god på mini-ferier? 😀

 

 

#ferie 

20 kommentarer
    1. Kos deg med miniferie😊 Dronninga som du er😁
      Jeg skal på miniferie til min mor en av de nærmeste dagene. Kanskje allerede i morgen. En overnatting i hvertfall.

    2. Å, kjente det stakk litt i misunnelsen min nå. Høres så koselig ut å ha en søster å dra på besøk til, og ikke minst at dere har et så godt og nært forhold❤
      Jeg hadde jo også en søster, men siden hun hadde Downs syndrom, så fikk vi jo ikke et søskenforhold som andre, selvom vi likevel var nære hverandre💞
      Har ofte tenkt på hvordan det ville vært om Sidsel ikke hadde hatt det ekstra kromosomet.

      Kos deg med mini-ferien – den blir nok toppers på alle vis😍

    3. Så gøy. Jeg skal og på miniferie i morgen, og jeg skal faktisk både bo på hotell og spise både frokost og buffet-middag. Spent på å se hvordan de praktiserer det. Gleder meg veldig, hele familien, 16 totalt, min mor som spanderer som sin 80-års feiring 🙂

      1. ÅÅå, det blir sikkert kjempekoselig. Dere koser dere jo sånn sammen med familien 🙂 Jeg skal også på familie-treff 🙂 Lenge siden faktisk. Ikke så mye bursdager lenger. Kos dere masse, på skikkelig hotellferie 🙂 Klemmer <3

    4. dette høres ut som en nydelig helg,bare å kose seg ,vi har noen miniferier vi også,en dag med bobilen,lage en enkel middag og gå i naturen ,trenger ikke overnatte,blir fin miniferie alikavel

      1. Ja, jeg også elsker dem 🙂 Liker ikke lange jeg 😀 Får masse ut av små turer. Ja, du koser deg jo på en nå. Så deilig <3 God klem<3

    5. Miniferie er bra, og vi er ganske gode på det. Vi har bobil og dermed blir det helgeturer eller miniferie rett som det er. Dust helg dro vi til Haugesund – fir vi behøver slett ikke å dra så langt hjemmefra.
      Kos deg hos søsters og bursdagsfeiring etterpå 🙂

      1. Nei, dere er også gode på miniferier 🙂 Og finner steder å dra i nærheten 🙂 Jeg har blitt bedre og bedre på småturer jeg :-Dklemmer <3

    6. Lite god på den slags jeg.Men det må liksom planleges litt men du verden så deilig det kan være og slappe helt av. Vil nok unne meg en helg et annet sted. Mn er det er bra og komme seg litt unna og oppleve nye ting. Ha en fin kveld.

    7. Åh, det hørtes kos ut! Jeg har ingen utenfor husstanden å dra på ferie til, men hender vi har én overnatting på hytta. Ellers er jeg god på å ha litt alenetid i nærmeste by o.l.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg