Drukna katt og honning “i kløfta”..


Høres kanskje litt merkelig ut.. Men det er SANT til og med!!

 

Jeg startet ut ganske tørr og fin i dag. Buss for tog, ut til mamsen på landet

 

Nye joggesko, nystrøket hår, ren og pen og i fullt firsprang oppover veiene mot sykehjemmet…

 

Koselig hos mamsen. Ble noen timer. Og så var det klart for å gå til bussen igjen. Midt mellom sykehjemmet og jernbanestasjonen kom det plutselig en FRYKTELIG regnbyge! Jeg trodde den var veldig lokal, men har siden hørt den har vært overalt.. I ca 15 minutter…

 

 

Men INGEN ble så våt som meg! Det er jeg SIKKER på… Var våt helt inn til skinnet på sekunder. Det haglet til og med litt på meg!!! Men man må jo smile når man blir seende ut som en druknet katt 😀

Og det er jo sommeren, så jeg regnet med å tørke fort igjen..

 

Litt VEL mye Aircondition på bussen.. Så jeg tørket ikke særlig mye.. Frøs littegrann…

 

 

Men da jeg møtte Karidansen etter en halvtimes busstur, var jeg tørr, krøllete og ganske varm. Vi koste oss på kafè.
Kan du forresten se at Karidansen har honning i kløfta? For det HAR hun…ikke tull.. 😉

 

 

En feiende flott søndag!
Jeg pakker til Stavern-hyttetur i morgen. 

Har veldig vondt i ryggen/nakken om dagen, men regner med det går over når jeg får noen dager på hytte, gåturer, kanskje litt bading, mindre tid foran pc og  ganske bekymringsløse dager <3

 

 

#våt #regn #besøk #tur

12 kommentarer
    1. Honning i kløfta??? Ja det var jammen en klissvåt Frodith, men det er godt det er sommer for da tørker det fort opp igjen. Jeg satt på balkongen jeg å så på at det plasket ned, egentlig veldig behagelig 😉

    2. Jøsses,, det går for seg i sør skjønner jeg 😀 God tur til Stavern i mårra 😀 Hadde egentlig tenkt en tur innom der i år.. men ser dårlig ut dessverre 😀

    3. Der ble du våt, ja! Jeg har opplevd noen sånne regnbyger og de aller verste har faktisk vært i varmere strøk, så da gjorde det ikke så mye om jeg ble våt…selv om absolutt alle klærne ble gjennomvåte. Bra du er like blid selv som “druknet katt”. Her er det nordavind og ikke særlig sommervarmt og i dag har det vært nesten høstregn.
      Honning i kløfta…ser det er et smykke av et slag i hvert fall- God tur til Stavern, der er det fint <3

    4. Ja, da håper jeg du får noen riktig fine dager i Stavern etter en slik dag som i dag :). Men stilig var du både som tørr og våt, sko og bluse i samme farge. Kanskje honning i kløfta kan være lurt……., som feks. agn :)))).
      Ønsker det god bedring fra den stive nakken og gode bekymringsfrie dager :).

    5. ja du ble virkelig våt,godt jeg hadde paraply for hadde jeg blitt så våt som du hadde jeg frosset til is for det er slettes ikke sommervarme hos oss i dag :=) men fine bilder da,honning i kløfta,nei det ser jeg ikke :=)

    6. Satt trygt og godt på trammen med avisene fra igår mens regnbyga og tordenen herja rundt meg. Ble ikke våt i det hele tatt

      1. Det regnet kom som lyn fra klar himmel (ihvertfall nesten) bokstavelig talt. Her var det torden og kraftig regn ei kort stund ved 12-tida, mens yr.no meldte strålende sol. God tur til Stavern!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg