Du vet det er….

 

….skjedd NOE med din egen alder….når de som møter deg på de forskjellige kontorene innen helsevesenet  ALLE sammen ser ut som en fregnete, hengslete og kvisete tenåringsgutt, som nettopp har kommet fra konfirmasjons- leir….

 


…enten du besøker legen….

 


..øyelegen/optikeren….. eller hos…

 

 


…tannlegen…

 

De som tar i mot deg i døra og slenger fram en forvokst hånd,  ser helt ut som nyss rundet 15,,,

… og det er DE som nå skal ta seg av helsen min… 

Når ting oppleves sånn, så vet du at du  MULIGENS er blitt litt gammel selv…. 

 

 

Synes DU at de som har tatt over helseyrkene er VEEEELDIG unge?

 

 

(En liten reprise, da jeg skal til legen i dag. Legen har heldigvis blitt NOE eldre, i takt med meg. Og er ikke lenger i “konfirmasjonsalderen”  :-D)

 

 

 

#lege #alder

3 kommentarer
    1. Husker det innlegget. Jeg liker helst å gå til en dame i voksen alder men har fått noen positive opplevelser med ungdommer også…Heldigvis har jeg ikke behøvd så ofte å gå til lege. Håper det gikk fint med deg…

    2. Synes de unge legene kanskje har mer respekt for meg enn de som er eldre. Jeg føler jeg blir tatt mer på alvor.

      Fikk meg en overraskelse da jeg skulle på kontroll til fastlegen min for sjekk av det infiserte såret. Fikk en vikar for min fastlege, og det var en elev jeg hadde vært læreren til en gang i tiden. Det var moro 😊 Jeg kjente ham igjen, men han kjente ikke meg igjen. Da skjønner man at årene har gått.

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag 😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg