Du vet det er…

 

….skjedd NOE med din egen alder….når de som møter deg på de forskjellige kontorene innen “helsevesenet”  ALLE sammen ser ut som en fregnete, hengslete og kvisete tenåringsgutt, som nettopp har kommet fra konfirmasjons- leir….

 


…enten du besøker legen….

 


..øyelegen/optikeren….. eller hos…

 

 


…tannlegen…

 

Den som tar i mot deg i døra og slenger fram en forvokst hånd,  ser helt ut som nyss rundet 15,,,

… og det er DE som nå skal ta seg av helsen min… 

Når ting oppleves sånn, så vet du at du  MULIGENS er blitt litt gammel selv…. 😉

 

 

Synes DU at de som har tatt over helseyrkene er VEEEELDIG unge?

 

 

(En liten reprise da det er greit å holde seg oppdatert. Har en liten oppfølger på trappene… 😉 ) 

 

 

#helse #alder

16 kommentarer
    1. Ja, unge er de, men dyktige og oppdaterte er de sikkert nok. Min hjertespesialist kunne antakelig vært barnebarnet mitt – ikke langt i fra i alle fall.
      For egen regning vil jeg si at jeg føler meg kanskje tryggere med helsepersonell fra den “yngre” generasjonen. De fleste av oss blir tatt godt vare på.

      1. Ja, de er så flinke atte 🙂 Men jeg skvetter stadig. En gang kom det en ut fra et rom, var liksom han som skulle gjøre røntgenbilder på meg. Jeg trodde det var en gutt som hadde arbeidsuke, var med faren sin eller noe sånt 😀 Men han var ferdig utdannet og over 15 tydeligvis 😀

    2. Ha ha ha… herlig, tenkte faktisk på det her om dagen, men rista det av meg… Nå er det barn jeg har hatt i barnehage som møter meg med nål og tråd snart… så da skjønner jeg at tida flyr..

    3. Tannlegen min er litt yngre enn meg, men de andre er på alder med meg, så ingen ungdommer blant mine i helseyrkene.😊 I barndommen var de skikkelig gamle, men da var de jo gamle når de hadde passert 50, hehe.

    4. jeg har verdens beste lege ,en kvinne i voksen alder,det har jeg hos optiker også :=) tannlegen min er en mann,litt uviss alder,men tipper nermere 40 :=)så nei har ikke sett så unge i helsevesenet jeg nei

    5. Fastlegen min må nærme seg 70, så nei. Det har hendt jeg lurer på om han er småsenil, -jeg stoler faktisk mer på meg enn på ham.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg