Du vet det er varmt….

 

 

 

…..når våtserviettene tørker før du har fått de helt opp av pakningen….

 

 

Svetter en del om dagen, og er nok ikke alene om det. Men blir stadig litt overrasket over enkelte ting i forhold til varmen… 😀
Inne på kontoret på jobb er det helt svalt, så jeg innbiller meg liksom det er vår på utsiden, med litt forsiktige plussgrader. På vei ut døra ved jobbslutt skjønner jeg at det ikke er vår, og vi er ikke i Norge en gang. Men nærmere Sahara eller noe…En vegg slår i mot meg, og selv om jeg har den tynneste og lettest kjolen i skapet på meg hagler det store svettedråper fra hver eneste lille pore i kroppen…

 

Men det er sommer. Og det er helg. Og i morgen venter stranda. Og jeg skal bade. Og livet leker. Og ….. Ja, du skjønner 😀

Ha en fin sommerkveld <3

 

 

 

#varme #sommer #svette

 

 

 

13 kommentarer

Siste innlegg