Du vet det er varmt…..

…når: ….

–   du har drukket sikkert 3 liter vann eller annen væske, allerede før frokost…og allikevel må du ikke tisse liksom…… Alt  bare kommer ut gjennom huden og fordamper i stedet. for..

 

 

 

–  det spruter fra hake og panne når du har bestemt deg for å prøve å gjøre LITT husarbeid…  Man må faktisk LUKKE øynene, mens man vasker opp, for ikke å få øynene fulle av svette…

 

– INGEN  av de florlette kjolene, som jeg har kjøpt i hopetall) kan brukes lenger…pga de er for varme..

 

 

-Når du vurderer å saksøke Yr, som LOVET at det skulle bli “kaldere” i dag, men som SLETT ikke har holdt det de lovet….

 

__________________________________________________________________

 

Jeg synes en reprise på dette lille innlegget passet ypperlig i dag. Da jeg kom ut i formiddag var det som å tre inn i en  badstue som ikke var HELT ferdig oppvarmet ennå, men på god vei… Svetten haglet fra jeg satt foten utenfor..

 

 

 

Har du noen svette-i-hjel-øyeblikk du har lyst å dele med meg? 😉

Hva er et typisk varme-tegn for deg i disse dager?

Hva gjør du når det blir FOR varmt?

 

 

#varme

9 kommentarer
    1. Det var helt nydelig temperatur ute her på formiddagen . Men innen jeg kom til Hokksund var det blitt helt ulevelig.
      Må le av tegningene dine altså 😁

    2. Ja, idag har det vært svett-i-hjel altså! Kaldere inne enn ute lissom! Jeg har ikke klart å gjøre noe særlig idag – bare det jeg har vært heeeelt nødt til lissom! Klemmer <3

    3. Ja, det er altfor varmt i sola nå! Jeg har aldri vært noe glad i varmen, – muligens etter å ha tilbrakt deler av alle barndommens sommerferier med hesjing/høytørking. Yr lovet oss jo regn idag, og selv om det kom litt her, så var det ikke på langt nær så mye som varslet! I tillegg skal det visst bli mye varmere i de neste dagene….. På soverommet er det ei bordvifte som står på en stund (er koblet til timer, så står ikke på hele natten, – får bare vondt i hodet av for mye vind), og det hjelper på. Gleder meg til høsten, jeg…… Kjøligere og færre insekter.

    4. du har kjøpt noen nye kjoler ja ,men med litt armer på ,du må få deg en uten også :=) i disse varme dagene er jeg lykkelig over å bo rett ved sjøen ,har eget naust ,tusler ned i slipperser ,låser opp og tar ut en stol ,så sitter jeg der og svaler meg ned med begge føttene godt plantet i sjøen

    5. Jeg har jo noen “Svetteihjeløyeblikk” når det ikke er varmt også, men nå for tida er de øyeblikkene ekstra svette. Det hjelper ikke akkurat å gå ut på balkongen heller nå. 😄

    6. Du har så utrolig koselige og fine tegninger 🙂 DIGGER DEM!!!
      Jeg koser meg her i 30 varmegrader, – 38 for et par dager siden hihihi… Men sitter inne med aircondition for det meste, så det går så fin at hehe… Hilsen fra Spania.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg