Du vet det er varmt….

…når: ….

–   du har drukket sikkert 3 liter vann eller annen væske, allerede før frokost…og allikevel må du ikke tisse liksom…… Alt  bare kommer ut gjennom huden og fordamper istedet. for..

 

 

 

–  det spruter fra hake og panne når du har bestemt deg for å prøve å gjøre LITT husarbeid…  Man må faktisk LUKKE øynene, mens man vasker opp, for ikke å få øynene fulle av svette…

 

 

 

 

– INGEN  av de små, florlette kjolene, som jeg har kjøpt i hopetall) kan brukes lenger…pga de er for varme

 

 

 

Når du vurderer å saksøke Yr, som LOVET at det skulle bli “kaldere” i dag, men som SLETT ikke har holdt det de lovet….

 

Har du noen svette-i-hjel-øyeblikk du har lyst å dele med meg? 😉

Hva er et typisk varme-tegn for deg i disse dager?

Hva gjør du når det blir FOR varmt?

18 kommentarer
    1. Og nå ser jeg at du stikker visst masse 😉 Begynte lese hos deg i feil rekkefølge 😁
      Jeg drikker mye, bruker kun et dynetrekk over meg om nattan, og vifte på rommet.
      Allikevel sov jeg dårlig i natt 😃

    2. Ja da gjør jeg svært lite hjemme………….. jeg kan gå tur bare for å komme meg ut…… legger meg på verandaen og leser en bok mens svetten renner……….. eller er rett og slett inne i gjennomtrekk 😀 Phu! Det kan faktisk bli litt i varmeste laget av og til 😀 klem

    3. Ja ikke sant! Jeg legger meg på sofa og ser serier, uten å bevege meg, med åpent vindu og gardinen fortrukket 🙂 Men i går badet jeg i vannet, og det avkjølte en god stund etterpå. Deilig! varm klem <3

    4. Hihi, herlig – ja, det er faktisk sååå varmt! Beste stedet er i bilen – med aircondition – men det er jo ikke noe for frkutifriluft……. svetter oppover, og har finne fram ei vifte på jobben! Klem <3

    5. Dette kunne jeg ha skrevet sjøl. Det var veldig gjenkjennende. 😅Jeg har hetetokter mange ganger om dagen. Det virker som om heten utenfra forsterker heten som starter på innsiden…Går i bh og truse innendørs for ikke å renne bort, men har vært på jobb til nå. Deilig å komme hjem og få vrengt av seg!😉

    6. Åh, så bra å høre at det er noen som synes det er for varmt, – jeg er HELT enig! Nesten alle mener at vi skal nyte denne varmen, mens vi har den, men det kan bli for varmt altså nemlig. Jeg blir både svett og sliten, og kan få vondt i hodet. Orker ikke sola som steiker, og vil helst være i skyggen. På jobben er det ganske kjølig (men var kaldere før de andre klaget, og airconditionen redusert….). Ellers er kjelleren et kjølig sted her i huset + et lagerrom i låven, hvor jeg satt en stund igår. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg