Du vet du er…

 

….verdensmester i unnskyldninger.. (Det skal ikke sies om de er dårlige eller gode..)

 

 

…når “skolestart” blir brukt som unnskyldning for å shoppe “litt” igjen…

 

 

Ja…er det ikke sånn da? I dag er det i tillegg fredag. Og du vet hva det betyr? Kjole-dag! Og har jeg noen kjoler? Heh!… Jeg tittet inn i skapet og der hang kun 2 (!) kjoler. Tror du meg ikke?? Kanskje ikke så rart siden jeg har kjøpt kjoler i hele sommer…Ja…DER kom stikkordet!  SOMMER! ALT for kaldt å gå med de “sommerkjolene” nå så klart.

 

Jeg HAR kjole på i dag, men jammen trenger jeg noen nye høst-kjoler… bare så det er sagt..

Og søvn, ble ikke mer enn 4 timer i natt, men sovnet litt til på morgenkvisten. Og nå er jeg på vei til jobb.. 

 

#shopping #høst

9 kommentarer
    1. HAHAHA! Men jeg har mesten alltid hatt skolestart som shopping-unskyldning. Og jeg har vært å shoppet litt idag 😉 Håper du får deg en ny høstkjole. Ble skjørt og bluse på meg bla. Klem

      1. Ikke sant jeg må? He-he, men jeg fant ikke noe. Eller lit dårlig tid. MEN …jeg fant en kul bukse, den skal du få se i morgen kanskje 🙂 Håper det er bra med deg Annebe <3 Vi bør treffes snart 🙂 God klem <3

    2. Hoff,, håper det går bedre snart. Ja, altså ikke med shoppinga da.. jo ,, forresten, gjerne den også 😀 Ha en flott fredag på alle måter

      1. Det gikk veldig bra med shoppingen 😀 Jeg har kjøpt en bukse, ikke kjole…Hm…så blir det kjole i morgen i stedet for.. 😉 Kjøpt meg panter-bukser 😀 Sovingen får jeg gjøre NÅ i helga 🙂

      1. Ja, jeg bruker jo mye kjoler, hele tida, så jeg “trenger” de jo 😀 Har shoppet, men ble bukse og ikke kjole 😀 trenger nok mer bukser 🙂 Og dyr var den ikke 🙂 Ha en fin kveld COnnie 🙂

    3. Ble ikke så mye søvn på meg heller i natt. Men jeg fikk shoppet litt i går. Noen unnskyldning hadde jeg dessverre ikke 🙁 Men gøy var det. Og så kjekt å få noen nye og fine farger inn i skapet mitt 🙂 Det er sånt man blir glad av 😀
      Jeg så på Godmorgen Norge her en dag hvordan de stylet sommerkjolene sånn at de passet om høsten også. Det var ganske kult, og det var både lunt og flott 🙂
      Ønsker deg en herlig fredag, og håper du finner deg noen fine høstkjoler etterhvert ♥ Klem ♥

      1. Jeg finner alltid på en unnskyldning 😀 De to høst-kjolene jeg har liker jeg godt begge to. Men de sommerkjolene er så VELDIG sommerlige også egentlig. Men jeg får se. Får jeg litt tøffere boots, er det mulig jeg kan bruke flamenco-kjolen på vinteren også 🙂 Soving kan jeg i alle fall gjøre i helgen 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg