Du vet du er…

 

….LITT preget av Corona-situasjonen når….

 

 

…det begynner å bli litt “slunkent” i klesskapet, fordi du ikke har villet sette snuten i en klesbutikk siden 13. mars

 

…det lukter Zalo av alle matvarene

 

…du ikke åpner noen dører med hendene uten “beskyttelse” på

 

…hendene dine flasser, pga FOR(?) hyppig vasking

 

…du tenker på og avslører når en reklame er spilt inn, utifra om folk håndhilser i reklamen

 

… arbeidsplassen din er i senga og DETTE er blitt undervisningsmateriellet ditt

 

 

 

Er det noe spesielt du merker av forandringer nå, pga situasjonen? 
I så tilfelle HVA? 

 

 

 

 

#corona #duvetduer 

5 kommentarer
    1. nei hvet du ,her jeg bor er vi flere mil fra butikker og andre sosiale ting,på selve Leira er vi 14 mennesker den ene er bare babyen ,to er godt over 80 og holder seg hjemme ,det eneste jeg merker er når vi en gang i uken skal handle ,da er det plutselig ikke like lett å få tak i alle varene vi har på handlelisten,lørdag måtte vi reise hjem ute 2 av varene vi ville ha,og grunnen er jo att det ikke er lett å få inn varer fra utlandet og mye av maten vår kommer nettopp fra utlandet,men jeg er blitt bevist på å se etter mest mulig norske matvarer som også er pakket i norge :=)

    2. Det jeg merker er at folk holder litt mer avstand/en selv må huske på det, antibac på hender før og etter butikkbesøk, litt mer vasking av hender, lite folk på jobben (jeg er på kontoret som vanlig), skolen er stengt, frisører, bibliotek og tannleger m.fl. holder også stengt. For øvrig finnes jeg ikke bekymret for min egen helse, så har det i grunnen helt greit. 🙂 Jeg har likevel stor forståelse for de som er bekymret og har pårørende i risikogruppene. <3

    3. Tørre hender og flisete negler pga all spriting og vasking…. at en tenker istedenfor å smile når en møter noen….. at en tur i butikker lissom er feil……. at hodet mitt snart sprekker av alt dette……. klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg