Du vet du er….

 

…rimelig overfølsom i huden….

 

…når det å gå med BH stort sett kjennes ut som å være festplass for en gjeng maur…

 

 

 

Nå skal det sies at disse “maurene” får ikke akkurat feste fritt bakpå der. De får holde på litt på dagtid, men jeg er ganske snar med å vrenge av meg festplassen så fort jeg er inne døra hjemme. Mulig “too much informatioen”….men greit å vite “hvor du har meg”, om du skulle dukke opp på døra her etter arbeidstid…

 

Jeg er sånn med resten av klærne også.
Null lapper i truser, må klippes vekk med en gang.
Riller i strømpebuksene, ikke sjanse..
Ull rett på kroppen? Mareritt! Tortur!

 

 

Er du overfølsom i huden?

 

 

 

#tanker #overfølsom

7 kommentarer
    1. Jeg orker ikke ull og synes det er ubehagelig med trange klær, men de fleste merkelapper går greit. Godt med lette og luftige sommerklær! Ha en fin fredag! 🌻🦋

    2. Mange som er slik….Men er ikke der jeg…Men liker ikke fly med trange busker og stram BH på tur i skogen..Klør ikke, men liker det ikke! Ha en fin fin morgen….

    3. Jeg er ikke så følsom i huden som du beskriver her, men jeg liker ikke “innpåslitne” klær. Kan fort begynne å klø av enkelte ullplagg.🧥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg